ابلاغیه نحوه فعالیت شرکتهای بیمه از تاریخ هشتم لغایت چهاردهم آذرماه

به گزارش آریا بلاگ، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران طی نامه ای به مدیران عامل شرکتهای بیمه و صندوق تامین خسارتهای بدنی نحوه حضور کارکنان و ساعت کاری فعالیت شرکتهای بیمه را اظهار داشت.

ابلاغیه نحوه فعالیت شرکتهای بیمه از تاریخ هشتم لغایت چهاردهم آذرماه

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران؛ متن کامل نامه ارسالی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران را ادامه می خوانید:

مدیران عامل محترم شرکتهای بیمه و صندوق تامین خسارتهای بدنی

با سلام و احترام

ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی همکاران عزیز، در اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیتهای متناسب با شرایط و فرایند بیماری کووید 91 در شهرهای کشور، مصوب ستاد ملی مدیریت کرونا، و با عنایت به مصوبات شورای عمومی سندیکا و بخشنامه های ابلاغی بیمه مرکزی، بدینوسیله برنامه اجرایی فعالیت شرکتهای بیمه عضو سندیکای بیمه گران ایران از تاریخ هشتم لغایت چهاردهم آذرماه امسال را جهت استحضار و اقدام لازم به توضیح زیر اعلام می کند.

الف) فعالیت واحدهای ستادی و حضور مدیران و کارشناسان در مناطق قرمز برای پیشبرد امور و پاسخگویی در حد ضرورت و یا حداقل حضور، به تشخیص مدیرعامل محترم شرکت می باشد.

ب)به منظور رعایت حال مراجعه کنندگان محترم، ساعات اداری در مناطق قرمز برای کارکنان صف (اجرایی) بویژه واحدهای صدور و پرداخت خسارت از ساعت (8)صبح الی (13) در حد راه اندازی امورات بیمه گذاران مشخص می شود.

ج)در شهرهایی که در شرایط نارنجی و زرد قرار دارند وفق مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا و بر اساس تصمیمات مقامات محلی خواهد بود.

لازم بذکر است به منظور هماهنگی با برنامه های ابلاغی ستاد مدیریت مقابله با شیوع بیماری کرونا و یاری به سلامت و تندرستی همکاران محترم شرکتهای بیمه، تمامی برنامه های مربوط به کارگروهها، کمیسیون ها و شوراهای سندیکا لغو شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 5301

به "ابلاغیه نحوه فعالیت شرکتهای بیمه از تاریخ هشتم لغایت چهاردهم آذرماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابلاغیه نحوه فعالیت شرکتهای بیمه از تاریخ هشتم لغایت چهاردهم آذرماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید