الفاظ رکیک ترامپ خطاب به معترضان در پورتلند

به گزارش آریا بلاگ، رئیس جمهور آمریکا در واکنش به اعتراضات یکشنبه شب شهر پورتلند آمریکا از اف بی آی و مأموران فدرال خواست این معترضان را دستگیر نمایند.

الفاظ رکیک ترامپ خطاب به معترضان در پورتلند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به اعتراضات یکشنبه شب (به وقت محلی) در این کشور واکنش نشان داده و مقامات شهر پورتلند را احمق خطاب کرد.

ترامپ صبح دوشنبه (به وقت محلی) در رشته توییتی نوشت: احمق های چپ افراطی نمی خواهند به اجرای حقیقی قانون که ما حاضریم فراً فراهم کنیم، کمکی نمایند. رأی بدهید!

او در پیامی دیگر در واکنش به پایین کشیدن مجسمه دو رئیس جمهور اسبق آمریکا توسط معترضان پورتلند نوشت: همین حالا این حیوانات را زندانی کنید. چپ های افراطی فقط می دانند که چگونه از رهبری احمق ها بهره برداری نمایند. بایدن این طور است. نظم و قانون [را اجرا کنید]!

رئیس جمهور آمریکا در پیامی دیگر نوشت: این ها (معترضان) از [مسئولین ایالتی]احمق سو استفاده می نمایند. نظم و قانون! پورتلند، مأموران فدرال را احضار کن.

وی در پیامی دیگر نوشت: این ها هواداران کودن بایدن هستند، آنتیفای افراطی. اف بی آی آن ها را بگیر، آن ها را همین حالا دستگیر کن!

ترامپ اضافه نمود: اف بی آی و مأموران اجرای قانون باید انرژی خود را بر روی آنتیفا و چپ افراطی متمرکز نمایند که کل تابستان را صرف به آتش کشیدن شهر هایی شدند که تحت مدیریت ضعیف دموکرات ها هستند.

معترضان در شهر پورتلند پیروز شدند مجسمه های آبراهام لینکلن و تئودور روزولت دو رئیس جمهور اسبق آمریکا را واژگون نمایند.

اعتراضات در شهر پورتلند بعد از قتل یک سیاه پوست آمریکایی به نام جورج فلوید در بیست و پنجم ماه می، به مدت بیش از چهار ماه بر پا شده و معمولاً نیز به خشونت کشیده شده اند.

اعتراضات یکشنبه شب نیز با تظاهرات روز های خشم سال 1969 آمریکا مصادف بود. هشتم تا یازدهم اکتبر سال 1969 گروهی معترض در مخالفت با جنگ آمریکا در ویتنام به تظاهرات در شهر شیکاگو واقع در ایالت ایلینوی آمریکا پرداختند.

روز سه شنبه هفته گذشته نیز معترضان پورتلند بار دیگر به خیابان ها ریختند و علیه نژادپرستی و خشونت پلیس دست به اعتراض زدند. در جریان این اعتراضات گروهی از معترضان در مقابل ساختمان اداره مهاجرت و گمرک با نیرو های فدرال درگیر شدند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 4821

به "الفاظ رکیک ترامپ خطاب به معترضان در پورتلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الفاظ رکیک ترامپ خطاب به معترضان در پورتلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید