بازسازی و طراحی داخلی اداری دفتر زد در بژینگ چین

به گزارش آریا بلاگ، در دنیای امروز که بازسازی و تعمیرات ساختمان فرایند رو به رشد در صنعت ساختمان سازی و بازسازی دارد ما در شرکت بازسازی ساختمان خبرنگاران تلاش میکنیم تا در این مجموعه مقالات برای شما پروژه هایی را معرفی کنیم که از لحاظ معماری و زیبایی شناسی حرفی برای گفتن داشته باشند و بتوان از آنها ایده گرفت . پروژه ای که امروز میخواهیم به آن نگاهی بیندازیم طراحی دکوراسیون داخلی اداری در شهر بژینگ چین است .

بازسازی و طراحی داخلی اداری دفتر زد در بژینگ چین

این پروژه از جنبه های مختلف قابل بررسی است و ایده های به کار رفته در آن ، ما را بر آن کرد که این پروژه را به شما معرفی کنیم .

این دفتر به مساحت 4000 متر مربع و در سال 2019 ساخته شده است .

بازسازی اداری

معماران سی پلاس اخیرا پروژه نوسازی و بازسازی فضای اداری دفتر مرکزی شرکت مالی Z را در بژینگ چین را به اتمام رسانده اند . چالش اصلی این پروژه نحوه ایجاد فضای اداری مدرن پس از بازسازی ساختمان در یک ساختمان سنتی است .

در این فرآیند طراحی ، معماران از طریق پیکربندی مجدد فضا و ترکیب مواد و رنگ های مختلف ، دفتر تازه ای را به وجود آوردند که از طرح کسل کننده قبلی خلاص شده بود و تعامل بین کارمندان را افزایش دادند و کارآیی اداری را بهبود بخشید . هم چنین فضایی تازه و آزاد را برای زندگی روزمره ایجاد کردند . آنها سعی کردند استراتژی طراحی را بر اساس راحتی ، سلامتی و کاربردی بودن فضا تعریف کنند .

المان و سبک در دکوراسیون اداری

اما عنصر اصلی در این طراحی و اجرای دکوراسیون اداری راه پله این ساختمان است . این راه پله که از طریق یک نورگیر سقفی بزرگ از نور طبیعی روز استفاده میکند با پله های چوبی که دارای طولی زیاد هستند اجرا شده اند . اما این پله ها به غیر از کاربری دسترسی طبقات عملکرد دیگری هم دارد . نصف طول این راه پله برای عبور و مرور استفاده میشود و در نصف دیگر با طراحی سکو ها و دادن سطح ها و ارتفاع های مختلف به آن ، از آن به نام محل استراحت کارمندان و نشست ها و جمع های محبت آمیز و صمیمی استفاده میشود . برای راحتی کارمندان در این قسمت از بالشتک هایی روی این سطوح چوبی استفاده شده است . نرده هایی شیشه ای این راه پله را محصور کرده اند . در وسط این پله و در طبقه همکف چندین گیاه بومی چینی در زیر نورگیر سقفی قرار داده شده اند که در آنجا شروع به رشد کرده اند . این راه پله به نام هسته اصلی اجتماعات کارمندان طراحی شده است و یک فضای محبت آمیز را شکل داده است .

در طراحی فضاهای داخلی این ساختمان سعی شده است فضاهایی باز و وسیع شکل بگیرد . به طور مثال در طبقه همکف و در قسمت لابی و پذیرش این شرکت ما با یک سالن بزرگ و وسیع روبرو هستیم. در این لابی که سنگ های مرمر سفید در کف آن جای گرفته است با مبلمانی مدرن و یک نمایشگر بزرگ که بر روی دیوار نصب شده است ، فضایی مجذوب کننده و مدرن ایجاد شده است .هم چنین معمار با طراحی منابع نوری سقفی بزرگ که در داخل سقف کاذب تعبیه شده است زیبایی این لابی را دو چندان کرده است .

دکوراسیون اتاق ها اداری

این دفتر به دلیل طراحی خاص خود تعامل کاری بین کارمندان را افزایش داده است . به طور مثال اتاق های این دفتر از نمایی شیشه ای برخوردارند تا بتوانند ارتباط بصری میان فضا ها را افزایش دهند . هم چنین فضاهای کاری عمومی و مشترک بر این تعامل تاکید میکند . علاوه بر کارکردهای اصلی دفتر ، فضاهای خدماتی متعددی این حس صمیمیت و همدلی را برای کارمندان به وجود آورده است . فضاهای تفریحی و بحث و گفت و گو در نزدیکی هر منطقه کاری ایجاد شده و امکانات بیشتری را برای حالت اداری فراهم میکند . طراحی یک سالن چند منظوره برای فعالیت های اجتماعی میتواند سخنرانی ها ، سمینارها و نمایشگاه های کوچک را برگزار کند . استفاده از پارتیشن های کشویی میتواند حریم هر قسمت را حفظ کند .

علاوه بر این در مجری دکوراسیون داخلی اداری با توجه به منطقه ها مختلف عملکردی ، معماران رنگ های مختلفی از فرش ها و کفپوش ها ، مبلمان و تخته های تقسیم کننده میزهای اداری و عناصر سقفی و نوری را انتخاب کرده اند که این رویکرد ضمن ارائه شخصیت های مختلف در هر فضا ، به کاربران امکان آرامش و کم کردن استرس روزانه را میدهد .

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: هیرادانا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 7767

به "بازسازی و طراحی داخلی اداری دفتر زد در بژینگ چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی و طراحی داخلی اداری دفتر زد در بژینگ چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید