بازگشت گردشگران خارجی به مصر؛ شاید 2 سال دیگر!

به گزارش آریا بلاگ، رئیس انجمن آژانس های مسافرتی مصر بیان کرد بازگشت گردشگران خارجی به این کشور تا حداقل دو سال دیگر محتمل نیست.

بازگشت گردشگران خارجی به مصر؛ شاید 2 سال دیگر!

به نقل از ایندیپندنت، در حالی که 10 هتل در منطقه دریای سرخ و صحرای سینای مصر مجوز از سرگیری فعالیتشان را برای ارائه خدمات به گردشگران داخلی دریافت نموده اند، اما ظاهرا بازگشت جهانگرد خارجی به این کشور باستانی زمان بر خواهد بود و بنابر گفته محمد فاروق رئیس انجمن آژانس های مسافرتی مصر، این فرآیند می تواند حداقل تا دو سال به طول بیانجامد.

او با اشاره به این که بعضی از کشورها مذاکرتی را برای ازسرگیری فعالیت های گردشگری با مصر بر اساس طرح مسیرهای امن گردشگری و طبق استانداردها و دستورنامه های بهداشتی انجام داده اند، اضافه نمود: این استانداردها ابتدا در گردشگری داخلی و پس از آن منطقه ای و در نهایت گردشگری بین المللی مورد آزمایش قرار می گیرد و ادامه گردشگری بین المللی در حداقل دو سال آینده محتمل نیست.

با این وجود و بر اساس اعلام اخیر وزارت گردشگری مصر بعضی هتل ها این کشور با ایجاد تمهیدات بهداشتی بر اساس استانداردهای سازمان جهانی بهداشت توانسته اند مجوز فعالیت برای پذیرش گردشگران داخلی را دریافت نمایند.

خالد العنانی وزیر گردشگری مصر پیش از این اعلام نموده بود که هتل ها تا ماه ژوئن با 25 درصد ظرفیت و پس از آن با 50 درصد از ظرفیت پذیرای مسافران داخلی خواهند بود.

تا به امروز بیش از 11 هزار مورد ابتلا به ویروس کرونا در مصر گزارش شده و 592 نفر نیز به سبب آن جان خود را از دست داده اند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دنیای سفر
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3304

به "بازگشت گردشگران خارجی به مصر؛ شاید 2 سال دیگر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت گردشگران خارجی به مصر؛ شاید 2 سال دیگر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید