برونو سزار :جدایی از سپاهان بزرگترین اشتباه زندگیم بود، میخواهم با سپاهان از فوتبال خداحافظی کنم

به گزارش آریا بلاگ، مهاجم برزیلی و سابق سپاهان از اینکه سپاهان را ترک و راهی النصر امارات شده بود، ابراز پشیمانی کرد.

برونو سزار :جدایی از سپاهان بزرگترین اشتباه زندگیم بود، میخواهم با سپاهان از فوتبال خداحافظی کنم

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورزش سه، برونو سزار مهاجم برزیلی و سابق سپاهان در گفتگویی گفت که دوست دارد با لباس این تیم از دنیای فوتبال خداحافظی کند. سزار که در فصل 1390-91 بازیکن سپاهان بود، بازی های درخشانی را در این تیم به نمایش گذاشت و با اصفهانی ها به قهرمانی لیگ برتر رسید ولی پس از یک نیم فصل حضور در این تیم، راهی النصر امارات شد.

سزار در مصاحبه ای ضمن پشیمانی بابت جدایی از سپاهان، گفت که دوست دارد با لباس سپاهان فوتبال را کنار بگذارد و هیچ توقع اقتصادی نیز از این باشگاه ندارد. برونو سزار گفت: من عاشق شهر اصفهان و باشگاه سپاهان هستم. آن فضا را خیلی دوست دارم و الان خیلی خوشحالم که در خصوص سپاهان صحبت می کنم.

سزار در خصوص حضورش در سپاهان در 10 سال پیش و نیم فصل رویایی با سپاهان گفت: حضورم در سپاهان، مقطع خیلی مهمی در زندگی من بود. ما تیم خیلی عظیمی بودیم و قهرمان لیگ شدیم و حتی در لیگ قهرمانان آسیا نیز نتایج خیلی خوبی کسب کردیم.

وی ادامه داد: ما در آن موقع یک تیم خیلی عظیم را تشکیل داده بودیم. یک برد خیلی ارزشمند در برابر استقلال کسب کردیم و توانستیم به مراحل بالای لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم. من از آن روزها خاطرات خیلی خوبی از سپاهان دارم.

برونو سزار در خصوص گل فوق العاده ای که با دریبل چندین بازیکن در لیگ برتر به ثمر رساند گفت: اگر اشتباه نکنم آن گل را در برابر مس کرمان به ثمر رساندم. حال تیم ما در آن روز خیلی خوب بود و ما هر هفته از آن دست گل ها زیاد به ثمر می رساندیم.

وی گفت: ما یک تیم خیلی خوب و یکدست بودیم. کادرفنی خیلی خوبی با حضور کرانچار داشتیم. ما بیشتر شبیه به یک خانواده بودیم تا یک تیم فوتبال. من سپاهان را دنبال می کنم. بازیکنانی نظیر جانواریو، مهدی کریمیان، جواهیر سوکای، بنگر و... بازیکنان خوبی در تیم بودند. در آن موقع، بازیکنان جوانی در کنار ما کار می کردند که بعد از رفتن ما، به یک تیم عظیم تبدیل شد.

سزار در خصوص جدایی از سپاهان و پیوستن به النصر گفت: من یک اشتباه خیلی عظیمی در زندگی حرفه ایم انجام دادم. بازیکن جوانی بودم و به پول فکر می کردم. آن موقع شرایط اقتصادی النصر بهتر بود. اشتباه خیلی عظیمی مرتکب شدم و اگر در سپاهان می ماندم، سرنوشت حرفه ای بهتری پیدا می کردم.

برونو سزار که اکنون 34 ساله است و پس از جدایی از سپاهان، پیراهن 12 تیم مختلف را پوشید، در انتها گفت: شاید بتوان گفت تنها آرزویی که الآن دارم این است که بتوانم به ایران برگردم و باز هم پیراهن سپاهان را بپوشم و با این تیم از دنیای فوتبال خداحافظی کنم و البته هیچ توقع اقتصادی ندارم. در زندگی من، سپاهان برای من همه چیز است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 5190

به "برونو سزار :جدایی از سپاهان بزرگترین اشتباه زندگیم بود، میخواهم با سپاهان از فوتبال خداحافظی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برونو سزار :جدایی از سپاهان بزرگترین اشتباه زندگیم بود، میخواهم با سپاهان از فوتبال خداحافظی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید