برگزاری نخستین سوگواره ملی شعر عاشورایی در اراک

به گزارش آریا بلاگ، نخستین سوگواره ملی شعر عاشورایی با موضوع قیام امام حسین(ع) و نهضت سرخ کربلا در اراک برگزار می شود.

برگزاری نخستین سوگواره ملی شعر عاشورایی در اراک

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، آخرین مهلت ارسال آثارعلاقمندان به شرکت در این سوگواره 31 شهریورماه جاری است. موضوعات این سوگوار شامل قیام امام حسین (ع)، ایام محرم و صفر، اربعین، شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفایش و تاثیر تاریخی آن، اجتماع عظیم زائران اربعین حسینی، نقش عاشورا در حفظ وحدت امت اسلامی، عاشورا و نیازهای امروز بشر است که در 2 بخش شعر و نوحه و مرثیه سرایی برگزار می شود.

شرکت کنندگان می توانند حداقل یک اثر و حداکثر پنج اثر به این سوگواره از طریق ایمیل دبیرخانه به آدرس [email protected] و یا از طریق پیام رسان ها به شماره 09308621410 ارسال کنند. اشعار و نوحه ها نباید در هیچ کتاب و سوگواره ای ارایه شده باشد و تمام حقوق مادی و معنوی آثار رسیده متعلق به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک است.

ذکر نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، محل سکونت، تلفن همراه و اعلام بخش سوگواره الزامی است و ارسال آثار باید با فونت Nazanin12 و در قالب فایل Word باشد و ارسال سبک نوحه به صورت فایل صوتی الزامی است. آیین اختتامیه نخستین سوگواره ملی شعر عاشورایی اراک در اربعین حسینی برگزار می شود.

ضمن اینکه جوایزه ویژه ای برای نفرات برتر این سوگواره در نظر گرفته شده که برای نفر اول تندیس سوگواره، لوح تقدیر و 20 میلیون ریال، نفر دوم تندیس سوگواره، لوح تقدیر و مبلغ 15 میلیون ریال و نفر سوم تندیس سوگواره، لوح تقدیر و مبلغ 10 میلیون ریال است و برای سه اثر برگزیده نیز لوح تقدیر و سه جایزه چهار میلیون ریالی در نظر گرفته شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 4378

به "برگزاری نخستین سوگواره ملی شعر عاشورایی در اراک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نخستین سوگواره ملی شعر عاشورایی در اراک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید