تشکیل کارگروهی برای رسیدگی به موضوع وقف اراضی دماوند

به گزارش آریا بلاگ، معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: یال جنوب شرقی قله دماوند به نام وقف در سامانه کاداستر سازمان ثبت اسناد تثبیت نشده است.

تشکیل کارگروهی برای رسیدگی به موضوع وقف اراضی دماوند

به گزارش خبرنگاران به نقل از قوه قضاییه، سید صادق سعادتیان معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تاکید بر اینکه اینکه اراضی قله دماوند وقف نشده است، گفت: پلاک ثبتی که این روزها در خصوص آن سخن گفته می گردد در منطقه ملار و با فاصله دورتری از اراضی دماوند است.

وی همچنین از تشکیل کارگروهی متشکل از اداره منابع طبیعی و ثبت اسناد مازندران و با دعوت از سازمان اوقاف به منظور رسیدگی به این موضوع اطلاع داد و اضافه کرد: یال مربوط به منطقه یخ کر یا همان یال جنوب شرقی قله دماوند هم به نام وقف در سامانه کاداستر سازمان ثبت اسناد تثبیت نشده است.

معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور توضیح داد: پیرو اقداماتی که برای املاک دولتی و تثبیت اراضی ملی در قله دماوند صورت گرفت، سازمان ثبت در تثبیت مالکیت اراضی دولتی با پلاک های ثبتی 68 و 69 روبرو شدند که در آن برای پلاک 120 من محلی بذرافشان از اراضی ملار به عنوان وقف اقدام شده است.

سعادتیان از آنالیز این موضوع در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اطلاع داد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3964

به "تشکیل کارگروهی برای رسیدگی به موضوع وقف اراضی دماوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل کارگروهی برای رسیدگی به موضوع وقف اراضی دماوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید