توزیع غذای رایگان میان مشمولان کمیته امداد

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، سیدمرتضی بختیاری با اشاره به اجرای سومین مرحله پویش ملی ایران همدل و طرح اطعام مهدوی گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا به امروز حدود یک میلیون وعده غذای گرم میان نیازمندان توزیع شده است.

توزیع غذای رایگان میان مشمولان کمیته امداد

وی با بیان اینکه تا به امروز 2318 آشپزخانه در طرح اطعام مهدوی فعال شده اند، ادامه داد: همچنین 175 هزار بسته افطاری در قالب طرح افطاری ساده در اختیار افراد نیازمند قرار گرفته است.

رئیس کمیته امداد میانگین ارزش ریالی غذای گرم توزیع شده را حدود 25 هزار تومان مطرح کرد و اضافه کرد: در طرح افطاری ساده نیز برای هر بسته افطاری مبلغ 10 هزار تومان از محل یاری های مردمی هزینه شده است.

بختیاری ضمن تقدیر از یاری های مردمی و مشارکت نهادها در اجرای طرح اطعام مهدوی اعلام کرد: تا به امروز بیش از 101 میلیارد تومان از محل یاری های مردمی و خیران برای تهیه و توزیع غذای گرم و افطاری ساده برای نیازمندان هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد ضمن دعوت از مردم، خیران و همه نهادها و دستگاه های مسئول برای پیوستن به مرحله سوم پویش ایران همدل، تاکید نمود: مردم نیکوکار ایران اسلامی می توانند برای ارائه یاری های خود به اقشار نیازمند و آسیب دیده از کرونا به وسیله شمارگیری کد دستوری #14* یا شماره کارت 6277607777777777 اقدام نمایند.

بختیاری اظهار کرد: همچنین پایگاه ها و مراکز کمیته امداد در سراسر کشور و مراکز نیکوکاری آماده دریافت یاری های مردمی در سومین مرحله پویش ایران همدل هستند.

آخرین اخبار مالی را از کانال تلگرام خبرنگاران دنبال کنید.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 6950

به "توزیع غذای رایگان میان مشمولان کمیته امداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع غذای رایگان میان مشمولان کمیته امداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید