حدود 1 میلیون نفر سهام خود را فروختند

به گزارش آریا بلاگ، خبرنگاران: سخنگوی طرح آزادسازی سهام عدالت با بیان اینکه فرصت انتخاب روش مستقیم برای مدیریت این سهام فعلا ادامه دارد، اظهار کرد: حدود یک میلیون نفر تا به امروز سهام عدالت خود را فروختند.

حدود 1 میلیون نفر سهام خود را فروختند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، حسین فهیمی با اشاره به این که پیش از این اعلام شده بود که مشمولان سهام عدالت تا 29 خرداد ماه فرصت دارند روش مدیریت مستقیم را برای سهام خود انتخاب نمایند، اضافه کرد: این مهلت فعلا ادامه دارد و شنبه در جلسه شورای عالی بورس در خصوص این که مهلت آزادسازی سهام عدالت تا چه زمانی ادامه داشته باشد، تصمیم گیری خواهد شد.

وی در خصوص این که تا به امروز چند مشمول روش مدیریت مستقیم را برای سهام عدالت خود انتخاب نموده اند؟ گفت: تا به امروز حدود 20 میلیون نفر از حدود 47 میلیون نفر مشمول سهام عدالت که در قید حیات هستند، روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کردند.

به گفته سخنگوی طرح آزادسازی سهام عدالت طبق آمار حدود یک میلیون نفر تا به امروز سهام عدالت خود را فروختند.

براساس این گزارش مشمولان سهام عدالت می توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی www.Samanese.ir نسبت به انتخاب روش مدیریت مستقیم برای سهام خود اقدام نمایند. عدم مراجعه مشمولین به درگاه مذکور به معنی انتخاب روش غیر مستقیم است.

سهامداران توجه داشته باشند چنانچه روش مدیریت مستقیم را برای سهام خود انتخاب نمایند می توانند 30 درصد از سهام خود را به وسیله بانک ها یا کارگزاری ها به فروش برساند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3565

به "حدود 1 میلیون نفر سهام خود را فروختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حدود 1 میلیون نفر سهام خود را فروختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید