حرکت غیرمنتظره شاراپووا برای ارتباط با طرفدارانش

به گزارش آریا بلاگ، ستاره سابق دنیای تنیس برای گسترده تر کردن دامنه ارتباطات خود با طرفدارانش اقدامی غیرمعمول انجام داد.

حرکت غیرمنتظره شاراپووا برای ارتباط با طرفدارانش

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، ماریا شاراپووا قهرمان سابق تنیس دنیا برقراری ارتباط با مخاطبان و طرفدارانش را برای آنها آسان کرد و شماره تلفن خود را در فضای مجازی منتشر کرد تا امکان ارسال پیغام را برای آنها فراهم آورد.

شاراپووای 32 ساله که 5 قهرمانی در گرنداسلم های تنیس را در کارنامه دارد و سال گذشته هم به دوران بازیگری اش سرانجام داد، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: به دنبال راهی برای حفظ ارتباطم با تمام طرفدارانم بودم چون هفته گذشته به خاطر داشتن یک ویدئو کنفرانس با 150 نفر از شما، اوقات خوبی را سپری کردم. از گپ زدن با شما لذت بردم و تمایل دارم که ارتباط خود را با طرفدارانم حفظ کنم چون همه ما مانند هم در خانه محبوس هستیم. دوست دارم برایم بنویسید که چه فکرهایی دارید. به همین دلیل شماره تلفنم را در اختیارتان می گذارم و از این طریق می توانید به صورت مستقیم پیغام های تان به تلفن همراهم بفرستید و سؤالات تان را بپرسید یا حتی فقط احوالپرسی کنیم. من هم پاسخ تان را خواهم داد. ضمناً از دریافت دستورات آشپزی فوق العاده هم استقبال می گردد.

با شیوع کرونا و لغو تمامی رویدادهای ورزشی مهم دنیا، بیشتر ورزشکاران این روزها را در خانه و کنار اعضای خانواده سپری می نمایند و در برخی از کشورها آنها برای خروج از منازل هم محدودیت هایی دارند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2831

به "حرکت غیرمنتظره شاراپووا برای ارتباط با طرفدارانش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرکت غیرمنتظره شاراپووا برای ارتباط با طرفدارانش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید