حسین پور: افزایش قیمت بلیط قطار فشار بر مردم را چندبرابر می نماید

به گزارش آریا بلاگ، یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید نمود: ما بحث افزایش قیمت بلیط قطار را در کمیسیون عمران مجلس دنبال خواهیم کرد و مسئولان راه آهن و وزارتخانه باید در این زمینه جوابگو باشند.

حسین پور: افزایش قیمت بلیط قطار فشار بر مردم را چندبرابر می نماید

کمال حسین پور در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به افزایش قیمت بلیط قطار، بیان نمود: بنده معتقد هستم که در شرایط فعلی و با توجه به موقعیت مالی مردم افزایش قیمت بلیط قطار به هیچ وجه قابل قبول نیست. به دلیل شیوع ویروس کرونا استفاده از خودرو شخصی برای ورود به بسیاری از شهرها ممنوع است و افرادی که به دلیل کار با درمان یا تحصیل مجبور به سفر هستند باید از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نمایند.

وی در ادامه اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمت بلیط هواپیما خیلی از افراد جامعه توان استفاده از آن را ندارند حال افزایش قیمت بلیط قطار فشار را بر اقشار آسیب پذیر و حتی متوسط جامعه چند برابر می نماید.

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس توضیح داد: بنده مخالف افزایش قیمت بلیط قطار در شرایط فعلی و با توجه به فشاری که شیوع ویروس کرونا بر اقشار مختلف وارد نموده است؛ هستم. قطعا ما این موضوع را در کمیسیون عمران مجلس دنبال خواهیم کرد و مسئولان راه آهن و وزارتخانه باید در این زمینه جوابگو باشند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 6255

به "حسین پور: افزایش قیمت بلیط قطار فشار بر مردم را چندبرابر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسین پور: افزایش قیمت بلیط قطار فشار بر مردم را چندبرابر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید