خبرنگاران حوادث یک هفته اخیر در اصفهان 10 مصدوم بر جا گذاشت

به گزارش آریا بلاگ، اصفهان- خبرنگاران- براثر وقوع شش مورد حادثه آتش سوزی، تصادف، سقوط در چاه و نهر و حبس در زیر اتوبوس در یک هفته گذشته در استان اصفهان 10 نفر مصدوم شدند.

خبرنگاران حوادث یک هفته اخیر در اصفهان 10 مصدوم بر جا گذاشت

سخنگو و رییس اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: زیرزمین یک منزل مسکونی دو طبقه در اصفهان دچار آتش سوزی شد که در همین حین یک کودک در میان شعله های آتش گرفتار شده بود.

فرهاد کاوه آهنگران با اشاره به اینکه نیروهای عملیاتی ایستگاه های شماره 2 و 14 به محل اعزام شدند اضافه کرد: کودک محبوس شده در آتش قبل از رسیدن تیم های آتش نشانی از آتش خارج شده بود و آتش نشانان در کوتاهترین زمان ممکن آتش را خاموش و از سرایت آن به دیگر نقاط منزل جلوگیری کردند.

وی همچنین به سقوط خودرو در نهر خیابان آبشار اول اشاره و شرح داد: تیم های امداد و نجات ایستگاه شماره 5 به محل اعزام شدند و راننده و خودرو را از نهر خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: خوشبختانه این حادثه فقط خسارت مالی داشت و به کسی آسیبی وارد نشد.

وی درباره حادثه سقوط مرد 30 ساله داخل چاه به عمق حدودا 15 متر و دارای آب در خیابان میرزا کوچک خان نیز گفت: پس از اعلام حادثه گروه امداد و نجات از ایستگاه های شماره یک و سه به محل اعزام شدند.

کاوه آهنگران بیان نمود: خوشبختانه فرد زنده و نسبتا هوشیار از چاه خارج شد

وی همچنین درباره حادثه گیرکردن فرد در زیر اتوبوس در مجموعه امیرکبیر (شاهپور جدید) اعلام کرد: بلافاصله اکیپ امداد و نجات از ایستگاه های 22 و 10 به محل حادثه اعزام شدند و کارگر آسیب دیده را پس از آزادسازی به نیروهای اورژانس 115 تحویل دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان شرح داد: حادثه حریق در طبقه اول یک ساختمان دوطبقه در خیابان رکن الدوله به سازمان آتش نشانی اصفهان اعلام شد که آتش نشانان از دو ایستگاه شماره 5 و 4 خود را به محل اعزام شدندو از سرایت آتش به دیگر نقاط منزل جلوگیری کردند .

همچنین مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان گفت: انحراف مینی بود از راستا جاده در زیر پل دانشگاه آزاد خمینی شهر موجب مصدومیت هشت نفر شد.

غفور راستین اضافه کرد: دو مرد 35 و 37 ساله از مصدومان برای انتقال به بیمارستان رضایت ندادند و پنج مرد بین سنین 27 تا 55 سال نیز به بیمارستان 9 دی خمینی شهر منتقل شدند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2510

به "خبرنگاران حوادث یک هفته اخیر در اصفهان 10 مصدوم بر جا گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حوادث یک هفته اخیر در اصفهان 10 مصدوم بر جا گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید