خبرنگاران مصدوم شدن هفت تن در واژگونی 2 خودرو

به گزارش آریا بلاگ، شاهرود - خبرنگاران - معاون اورژانس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: روز جمعه بر اثر واژگونی 2خودرو سمند و تیبا در شرق استان سمنان هفت تن مصدوم شدند.

خبرنگاران مصدوم شدن هفت تن در واژگونی 2 خودرو

ناصر سلمانپور در گفت و گو با خبرنگاران افزود : نخستین حادثه ساعت هشت روی داد که بر اثر آن یک دستگاه خودروی سمند در کیلومتر 55 محور طرود - شاهرود واژگون شد.

وی افزود : در این حادثه چهار تن نفر به شدت مصدوم شدند که پس انجام اقدامات نخستین درمانی توسط اورژانس 115 طرود ، بوسیله بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود اعزام گردیدند.

به گفته وی ، دربین مصدومان دختر بچه 6 ساله به چشم می خورد که شرایط عمومی اش خوب است.

سلمانپور گفت : در حادثه دوم یک دستگاه خودروی سواری تیبا ساعت 9 و 20 دقیقه ، 50 کیلومتر مانده به میامی واژگون شد که سه تن مصدوم ، پس انجام اقدامات اولیه درمانی توسط کارشناسان پایگاه اورژانس 115 میاندشت به بیماستان امام حسین(ع) اعزام شدند و اکنون حال عمومی آنها رضایتبخش است.

واژگونی خودروها یکی از بیشترین حوادث رانندگی در جاده های شرق استان سمنان است.

شاهرود در میانه راه تهران - مشهد واقع شده است، هر ساله میلیون ها مسافر و زایر امام رضا(ع) از راه های این شهرستان گذر کرده و برخی نیز به دلایل گوناگون در حوادث رانندگی دچار مصدومیت می شوند.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با 40 کارشناس در 15پایگاه جاده ای ، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و 30 دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند.

همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با 13 تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی در این مرکز آماده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2477

به "خبرنگاران مصدوم شدن هفت تن در واژگونی 2 خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مصدوم شدن هفت تن در واژگونی 2 خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید