خبرنگاران کوبا خواستار آنالیز راهکارهای مقابله با کرونا در این کشور شد

به گزارش آریا بلاگ، مادرید- خبرنگاران- میگل دیاز کانل رییس جمهوری کوبا در یک سری پیغام های انتقادی و همزمان با افزایش موارد ابتلای روزانه کرونا در این کشور که از مرز یکهزار نفر گذشتند ، خواستار آنالیز استراتژی ها در مقابل بیماری همه گیر کرونا در هاوانا شد.

خبرنگاران کوبا خواستار آنالیز راهکارهای مقابله با کرونا در این کشور شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اروپاپرس، دیاز کانل روز سه شنبه در صفحه توئیتر خود بر ضروری بودن آنالیز استراتژی های مقابله با کووید 19 در هاوانا پایتخت کوبا که منطقه ای است که بیشتر از هر جای دیگر این جزیره تحت تاثیر واقع شده است ، اشاره نمود .

وی اضافه نمود:هر چقدر موارد مثبت کمتر باشد ، مظنونان به بیماری کمتر خواهند بود و این به نوبه خود به معنی تماس های کمتر و شیوع کمتر است .چالش ما ، قطع سرایت بیماری است .

رییس جمهوری کوبا همچنین خواستار قرنطینه موثرتر افراد مشکوک به ابتلای به کرونا به منظور قطع سرایت در هاوانا و اطراف آن شد .

وی تاکید نمود که این مورد ، فقط هنگامی امکان پذیر می گردد که قرنطینه خانگی موثر باشد ، چیزی که اکنون اتفاق نیفتاده است .

وزارت بهداشت کوبا در آخرین گزارش خود روز سه شنبه اعلام نمود که در 24 ساعت گذشته ، یکهزار و 8 نفر به فهرست بیماران اضافه شده اند که تعداد کل مبتلایان از شروع بیماری را به 74 هزار و 212 نفر رسانده است .این نهاد بهداشتی کوبا تائید کرد که بیش از نیمی از مبتلایان جدید (558)، مربوط به هاوانا است .

وزارت بهداشت کوبا ادامه داد که در 24 ساعت گذشته 421 بر اثر ابتلا به کرونا نفر جان باختند که 4 نفر بیشتر از روز دوشنبه است .

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 6521

به "خبرنگاران کوبا خواستار آنالیز راهکارهای مقابله با کرونا در این کشور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کوبا خواستار آنالیز راهکارهای مقابله با کرونا در این کشور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید