خبرنگاران 12 سالن ورزشی همدان به ستاد مبارزه با کرونا اختصاص یافت

به گزارش آریا بلاگ، همدان- خبرنگاران- سخنگوی دستگاه ورزش و جوانان همدان گفت: 12 سالن سرپوشیده ورزشی در سطح این استان به ستاد مبارزه با کرونا اختصاص یافت.

خبرنگاران 12 سالن ورزشی همدان به ستاد مبارزه با کرونا اختصاص یافت

حمدالله چاروسایی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: سه سالن در شهرستان همدان برای استفاده و بستری مبتلایان به کرونا ضدعفونی و آماده سازی شد ضمن اینکه در هر شهرستان نیز یک سالن اختصاص داده ایم.

وی اضافه نمود: این سالن ها قابلیت استقرار تخت های بیمارستانی را دارد و تمام امکانات لازم را نیز مهیا کرده ایم.

چاروسایی با اشاره به حضور فعالانه ورزش استان در پیشگیری از شیوع کرونا گفت: در راستای پیشگیری از این ویروس تمامی اماکن و باشگاه های ورزشی تا پانزدهم فروردین ماه تعطیل اعلام شدند.

وی اضافه نمود: در صورت صلاحدید نیز تعطیلی باشگاه ها و مکان های ورزشی استان همدان تمدید خواهند شد.

سخنگوی دستگاه ورزش همدان یادآور شد: اطلاع رسانی گسترده در راستای توصیه های بهداشتی در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نیز به صورت گسترده در سطح ادارت ورزش، درب ورزشگاه ها و مکان های ورزشی اجرا شده است.

وی با بیان اینکه ستاد پیشگیری از کرونا در دستگاه ورزش از همان مراحل ابتدایی شیوع ویروس شکل گرفته است، گفت: تا به امروز به تمامی اطلاعیه ها و ابلاغ های ستاد پیشگیری استان و نیز وزارت ورزش عمل کرده ایم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان امروز در گفت وگو با خبرنگاران گفت: طبق آخرین گزارش ها تست کرونای 155 نفر در این استان مثبت شده است.

رشید حیدری مقدم اضافه نمود: از 155 فرد مبتلا به ویروس کرونا در این استان پس از اقدام های درمانی صورت گرفته 96 تن ترخیص شده و در منزل تحت مراقبت قرار دارند.

حیدری مقدم با بیان اینکه 43 بیمار هم اینک در بیمارستان بستری هستند بیان نمود: افراد بالای 70 سال درصد بالایی از مبتلایان به ویروس کرونا را در همدان تشکیل می دهند همچنین 48 درصد از مبتلایان به ویروس کرونا زن و 52 درصد مرد هستند.

بر اساس جدیدترین اطلاعات ارائه شده از سوی علیرضا رئیسی معاون وزیر بهداشت، تا به امروز 17 هزار و 361 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و هزار و 135 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و پنج هزار و 710 نفر نیز بهبود یافته اند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2610

به "خبرنگاران 12 سالن ورزشی همدان به ستاد مبارزه با کرونا اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 12 سالن ورزشی همدان به ستاد مبارزه با کرونا اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید