خستگی و خواب آلودگی راننده، واژگونی کامیون را رقم زد

به گزارش آریا بلاگ، سرهنگ محمد باقر پور از واژگونی کاموین با بار در بزرگراه آزادگان به علت خواب آلودگی راننده آن اطلاع داد.

خستگی و خواب آلودگی راننده، واژگونی کامیون را رقم زد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب سرهنگ محمد باقرپور ضمن اعلام این خبرگفت: در ساعت 05:30 صبح امروز در راستا لاین سرعت راستا آزادگان به شرق ابتدای شهید رستگار یک دستگاه کامیون حمل بار گِل که در این راستا در حال حرکت بوده به علت خستگی و خواب آلودگی از راستا خاارج شده و پس از برخورد با جداول کناری بزرگراه واژگون می گردد.

سرهنگ باقرپور ادامه داد: پس از اطلاع از وقوع این حادثه بلافاصله کارشناس و تیم گشتی منطقه 26 پلیس راهور پایتخت در محل حاضر شدند و نسبت به آنالیز علل و عوامل این تصادف پرداختند.

وی گفت: همچنین با حضور جرثقیل سنگین پلیس راهور و کوشش های بی وقفه و زیاد راننده جرثقیل در موقعیت این حادثه، کامیون به حالت عادی و به کنارراه منتقل گشت و ترافیک به حالت عادی بازگشت.

وی اضافه نمود: با توجه به پخش شدن بار این کامیون که گِل بوده و به خاطر لغزنده شدن سطح راه تیم های راهور منطقه 26 در این محدوده مستقر شده و به راهنمایی دیگر خودرو ها با علامت دادن توسط راکت و دست مانع از بروز حادثه ای دیگر شدند.

این مقام انتظامی توضیح داد: با حضور عوامل اورژانس مصدوم این حادثه که راننده کامیون بود، به مداوای سرپایی راننده کامیون پرداختند.

سرهنگ باقرپرو در مورد علت این تصادف، گفت: علت واژگونی کامیون، خستگی و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه می باشد.

وی از رانندگان خواست: قبل از حرکت حتما استراحت کافی داشته باشند و در هنگام رانندگی باسرعت مطمئن حرکت نمایند و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارند و از حرکاتی که باعث گردد توجه آن ها از رانندگی منحرف گردد خودداری نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 6982

به "خستگی و خواب آلودگی راننده، واژگونی کامیون را رقم زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خستگی و خواب آلودگی راننده، واژگونی کامیون را رقم زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید