درصدد هستیم خوی منطقه آزاد تجاری مستقل داشته باشد

به گزارش آریا بلاگ، خبرنگاران/آذربایجان غربی منتخب مردم خوی و چایپاره در مجلس یازدهم تکمیل پایانه و جاده خوی - رازی را از اولویت های مهم کاری بیان نمود.

درصدد هستیم خوی منطقه آزاد تجاری مستقل داشته باشد

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

عادل نجف زاده شامگاه 3خرداد در نشست خبری با اصحاب رسانه در خوی، تکمیل پایانه و جاده خوی - رازی را از اولویت مهم کاری عنوان نمود و گفت: قطعه دوم به زودی بدست پیمانکار سپرده خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیمانکار قبلی در تکمیل این جاده تخلف نموده بود و باتوجه به اینکه از زمان اجرای پروژه 40 درصد گذشته ولی جاده فقط 11درصد پیشرفت فیزیکی داشت، اضافه نمود: پیمانکار خلع ید شد و از پیمانکار دیگری جایگزین شد.

منتخب مردم خوی و چایپاره در مجلس یازدهم با بیان اینکه با مدیرانی که مانع جذب سرمایه گذار شوند،برخورد می گردد،اظهار کرد: در حوزه جذب سرمایه گذار مدیران مانع تراشی در سطح شهرستان وجود دارند که متاسفانه موجب شده هر روز به تعداد بیکاران افزوه گردد که ضروری است سطح مدیریتی در تمامی جوانب را ارتقا دهیم.

وی بااشاره به تعداد بیکاران حوزه انتخابیه خود اضافه نمود: نزدیک به 30 هزار نفر بیکار در سطح دو شهرستان خوی و چایپاره وجود دارد.

وی مشکل آب را از مسائل عمده و اولویت دار خوی عنوان نمود و بابیان اینکه در خوی تا عمق 186 متری زمین آب پیدا نمی گردد ،گفت : با اقدامات و پیگیری های اجرا شده قرار شده تا طی 6 ماه مطالعه و مکان یابی سد در شهرستان به اتمام برسد.

به گزارش خبرنگاران، وی داشتن منطقه مستقل آزاد تجاری را حق خوی دانست و گفت: درصدد هستیم خوی منطقه آزاد تجاری مستقل داشته و چایپاره نیز بخاطر نزدیکی به منطقه آزاد تجاری ماکو ملحق گردد.

منتخب مردم خوی و چایپاره در مجلس یازدهم اتحاد ،وفاق و همدلی را رمز موفقیت و توسعه عنوان نمود و گفت : با شایسته سالاری و ایجاد اعتماد می گردد حلقه های مفقوده جامعه در بخش های اشتغال و فراوری پیدا و ترمیم کرد.

وی ادامه داد : رسانه ها چشمان تیز بین جامعه هستند و انتظار دارم رسانه ها در بخش انعکاس مسائل مردم و جامعه به رسالت خودشان عمل نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3363

به "درصدد هستیم خوی منطقه آزاد تجاری مستقل داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درصدد هستیم خوی منطقه آزاد تجاری مستقل داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید