دستور قاضی به دولت ترامپ برای انتها دادن به بازداشت بچه ها مهاجر در هتل

به گزارش آریا بلاگ، یک قاضی فدرال به دولت ترامپ دستور داده است تا به بازداشت و نگهداری بچه ها مهاجر در اتاق های هتل خاتمه دهد.

دستور قاضی به دولت ترامپ برای انتها دادن به بازداشت بچه ها مهاجر در هتل

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از سی ان بی سی نیوز، دالی گی قاضی فدرال در لس آنجلس روز آدینه به دولت ترامپ دستور داده است تا به بازداشت و نگهداری غیرقانونی بچه ها مهاجر در اتاق های هتل خاتمه دهد.

بر اساس این گزارش، قاضی فدرال تاکید نموده است که بچه ها خردسال در این هتل ها تحت حمایت قانونی و حقوقی در چارچوب قوانینی قرار دارند که برای بچه ها مهاجر بازداشت شده در آمریکا تصویب و اجرا می گردد.

بر اساس قوانین آمریکا، امکان دسترسی بچه ها به وکیل تضمین شده و دولت باید آنها را در مکان های امن از نظر بهداشت و سلامت نگهداری کند و در عین حال فرایند آزادی آنها از بازداشت را پیگیری کند.

این قاضی فدرال اضافه کرد: استفاده از هتل ها به عنوان مراکز بازداشت و نگهداری، نقض قوانین و توافقنامه های مربوط به نگهداری از بچه ها مهاجر به شمار می رود چرا که اتاق های هتل قابلیت نظارت کافی را ندارد و از استانداردهای بهداشتی لازم برای نگهداری بچه ها به خصوص در بحبوحه شیوع ویروس کرونا برخوردار نیست.

بین ماه های مارس تا جولای حداقل 660 کودک مهاجر که 577 نفر آنها بدون همراه هستند، در بیش از 25 هتل در مناطق مرزی تحت بازداشت و نگهداری قرار گرفته اند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 4457

به "دستور قاضی به دولت ترامپ برای انتها دادن به بازداشت بچه ها مهاجر در هتل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور قاضی به دولت ترامپ برای انتها دادن به بازداشت بچه ها مهاجر در هتل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید