رییس بیمارستان ولی عصر نداجا در رشت: تا به امروز 50 درصد بیماران این بیمارستان بهبود یافته اند

به گزارش آریا بلاگ، رییس بیمارستان ولی عصر(عج) نداجا در رشت گفت: از ابتدای طرح ملی مبارزه با کرونا و مشخص بیمارستان ولی عصر(عج) رشت به عنوان مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا، 105 بیمار در این مجموعه بستری شده اند که تا به امروز 50 درصد بیماران بهبود یافته و ترخیص شدند.

رییس بیمارستان ولی عصر نداجا در رشت: تا به امروز 50 درصد بیماران این بیمارستان بهبود یافته اند

به گزارش خبرنگاران، ناخدایکم پزشک ایمان امیری رئیس بیمارستان ولی عصر(عج) رشت گفت: از میان مراجعه کننده به این بیمارستان، فقط 105 بیمار مبتلا به کرونا تشخیص داده شده و بستری شدند.

وی گفت: این مراجعان به طور مستقیم و یا به وسیله مراکز درمانی تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی گیلان پذیرش شده اند که با همت کادر درمانی و راه اندازی بخش lCU و ونتیلاتور تنفسی خوشبختانه بیش از 50 درصد از بیماران مداوا و ترخیص شدند.

رئیس بیمارستان ولی عصر(عج) توضیح داد: با توجه به توافق اجرا شده با دانشگاه علوم پزشکی گیلان مبنی بر اختصاص 80 تخت درمانی، تا کنون 55 تخت عملیاتی شده است که امیدواریم با تقویت کادر درمانی، ظرفیت پذیرش و بستری به 80 تخت افزایش یابد.

ناخدایکم امیری با اشاره به همکاری های اجرا شده با نهادهای استانی توضیح داد: پزشکان متخصص و ناظران دانشگاه علوم پزشکی گیلان به صورت روزانه از بیماران و بخش های درمانی بازدید به عمل می آورند و آمار و نتایج نهایی به دانشگاه و اداره بهداشت و درمان نیروی دریایی ارائه می گردد. اقلام دارویی و حفاظت پزشکی نیز توسط دانشگاه علوم پزشکی در اختیار بیمارستان قرار می گیرد.

امیری در انتها ضمن امیدواری برای شکست ویروس کرونا تاکید نمود: مردم توصیه های پزشکان را جدی بگیرند و اخبار را تنها از منابع رسمی به ویژه صدا و سیما دریافت کنند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2506

به "رییس بیمارستان ولی عصر نداجا در رشت: تا به امروز 50 درصد بیماران این بیمارستان بهبود یافته اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رییس بیمارستان ولی عصر نداجا در رشت: تا به امروز 50 درصد بیماران این بیمارستان بهبود یافته اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید