زمان رونمایی از Velvet ال جی معین شد

به گزارش آریا بلاگ، یک ویدئوی تبلیغاتی از زمان دقیق رونمایی از گوشی Velvet شرکت ال جی پرده برداری کرد.

زمان رونمایی از Velvet ال جی معین شد

به گزارش خبرنگار ، شرکت های مختلف اکنون در حال ارائه خدمات متنوع برای کاربران خود هستند و تقریبا هیچکدام از معرفی و عرضه گوشی های جدید، دست نکشیده اند. یکی از این شرکت ها ال جی است که به تازگی خبری از پرچمدار جدید آن در فضای مجازی منتشر شده است.

تا به امروز چندین تصویر پیش نمایش واضح از پرچمدار بعدی ال جی در فضای مجازی منتشر شده که اطلاعات جالبی از این دستگاه به ما ارائه می نمایند، اما به تازگی جزئیات دقیق زمان رسمی رونمایی گوشی Velvet اعلام شده است. ال جی کره به تازگی یک دعوت نامه به همراه ویدئوی تبلیغاتی برای رویداد رونمایی از این دستگاه منتشر نموده است که این اطلاعات دقیق از آن به دست می آیند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در این ویدئوی تبلیغاتی معین شده است که رویداد مد نظر در تاریخ 7 مه ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد. البته اگر این یک رویداد جهانی برای رونمایی باشد تاریخ به 9 شب ششم ماه مه تغییر می نماید. در ادامه ویدئوی تبلیغاتی منتشر شده برای این تلفن همراه را مشاهده می کنید:

درست مانند تبلیغاتی که در گذشته از این دستگاه منتشر شد، همه چیز در این دعوت نامه طراحی و دوربین اصلی قطره ای این دستگاه به همراه چهار رنگ آن را برجسته می نماید. رنگ هایی که باید انتظار دیدنشان روی Velvet ال جی را داشت شامل سفید، طوسی، سبز و قرمز-نارنجی (Illusion Sunset) است.

رونمایی از گوشی های جدید در چند هفته گذشته نشان می دهد که هنوز قرار نیست شاهد کاهش رونمایی محصولات جدید شرکت های مختلف باشیم. اکنون در بازه ای از زمان قرار داریم که شرکت ها با هم رقابت بسیاری دارند و هیچ چیز، حتی ویروس کرونا، جلوی این مسابقه رجحان قدرت را نمی گیرد. یکی از بهترین اتفاقاتی که تا به امروز در دنیای فناوری اتفاق افتاده، همین رقابت بین شرکت هاست، زیرا ما اکنون می توانیم شاهد پیشرفت بسیار سریع تر و بیشتری باشیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3072

به "زمان رونمایی از Velvet ال جی معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان رونمایی از Velvet ال جی معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید