سرنخ های جدید درباره حضور سرکرده جدید داعش در عراق

به گزارش آریا بلاگ، یک منبع امنیتی، اطلاعاتی درباره حضور سرکرده جدید گروه تروریستی داعش در عراق منتشر کرد.

سرنخ های جدید درباره حضور سرکرده جدید داعش در عراق

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران از العالم، یک منبع امنیتی عراق از حضور سرکرده جدید گروه تروریستی داعش موسوم به ابو ابراهیم القرشی در این کشور خبر داد و گفت: گروه تروریستی داعش در ماه جاری و در آخرین هفته ماه مارس به سلسله عملیات تروریستی اقدام کرد. شواهد موجود نشان می دهند که احتمال دارد سرکرده جدید با باقی مانده عناصر این گروه تروریستی پس از شکست و فروپاشی و اخراج از آخرین مواضعشان در عراق، تماس برقرار کند.

این منبع تأکید کرد: یک تیم عراقی - آمریکایی سرگرم بررسی هویت سرکرده جدید داعش هستند. عناصر این گروه تروریستی پس از هلاکت ابوبکر البغدادی، با وی بیعت کردند. فقط تعداد اندکی از رهبران گروه، چهره القرشی را می شناسند.

وی با بیان اینکه حملات اخیر در عراق از نظر زمان بندی و اهداف، کاملاً سازمان یافته و برنامه ریزی شده بودند، اضافه کرد: حملات شامل انفجار نارنجک، حمله به یک پاسگاه نظامی با استفاده از سلاح های سبک و فرار از محل حمله و همچنین حمله به عشایر و روستاهایی بود که پیش تر به نیروهای عراقی علیه این گروه تروریستی کمک کرده بودند.

این منبع امنیتی عراق شرح داد: نیروهای عراقی در حال حاضر با دقت بیشتری مشغول ترسیم نقشه حمله های اخیر و مناطقی هستند که تروریست ها از آنجا به حمله اقدام کرده بودند. آنها همچنین سرگرم عملیات تجسسی و جمع آوری اطلاعات از اهالی و مطالعه نقشه های میدانی در بسکمک از شهرها به ویژه کرکوک، صلاح الدین، صحرای الحضر، ارتفاعات مخمور و زمار و نیز سلسله کوه های حمرین واقع در شمال عراق هستند.

4106/4033/

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3159

به "سرنخ های جدید درباره حضور سرکرده جدید داعش در عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرنخ های جدید درباره حضور سرکرده جدید داعش در عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید