صعود یوونتوس به فینال کوپا ایتالیا، پیروزی رئال مادرید مقابل ختافه، برد منچستریونایتد برابر وستهم در جام حذفی

به گزارش آریا بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- اینتر هر چه قدر حمله کرد، نتوانست از سد خط دفاعی محکم یوونتوس بگذرد.

صعود یوونتوس به فینال کوپا ایتالیا، پیروزی رئال مادرید مقابل ختافه، برد منچستریونایتد برابر وستهم در جام حذفی

به گزارش خبرنگاران، اینتر با وجود خلق چندین موقعیت، نتوانست قفل دفاع محکم یوونتوس را بشکند و با توجه به پیروزی 2-1 یوونتوس در بازی رفت، بیانکونری به فینال کوپا ایتالیا رسید. کریستیانو رونالدو هم چند موقعیت مسلم گلزنی داشت اما سمیر هندانوویچ او را ناکام گذاشت. با تساوی 0-0 این بازی و پیروزی بازی رفت یوونتوس در جوزپه مه آتزا، شاگردان پیرلو راهی فینال کوپا ایتالیا شدند و اینتر هم از گردونه مسابقات کنار رفت تا فصل برای آن ها فقط در سری آ ادامه پیدا کند.

در دقیقه 25 و روی ارسال کریستن اریکسن از روی یک ضربه ایستگاهی و از سمت راست، اینتر تا آستانه زدن گل اول پیش رفت، اما توپ به بدن روملو لوکاکو خورد و با فاصله کمی به بیرون رفت. دقایقی بعد این بار خود اریکسن از پشت محوطه اقدام به ضربه زدن کرد، اما شوت او به مدافعان یوونتوس برخورد کرد و در ریباند ضربه عجیب لائوتارو مارتینز راهی به دروازه بیانکونری نیافت. در لحظات خاتمهی نیمه اول کریستیانو رونالدو سه موقعیت برای گلزنی داشت، اما دو بار ضربات او به مدافعان اینتر برخورد کرد و یک بار نیز شوت زمینی او از سمت چپ با عکس العمل سمیر هندانوویچ همراه شد تا نیمه نخست کم افت و خیز با تساوی بدون گل تمام گردد.

اینتر نیمه دوم را بهتر اغاز کرد و در دقیقه 52 بود که اشرف حکیمی روی پاس نیکو بارلا در پشت محوطه یوونتوس صاحب موقعیت شد، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت. در دقیقه 64 کریستیانو رونالدو در گوشه سمت چپ محوطه صاحب فرصت تک به تک شده و تا آستانه زدن گل اول یوونتوس پیش رفت، اما ضربه او با مهار تماشایی هندانوویچ همراه شد. در دقیقه 71 رونالدو این بار با حرکتی انفرادی و گذر از سد میلان اشکرینار و نیکو بارلا فاصله ای تا باز کردن دروازه اینتر نداشت، اما ضربه او را هندانوویچ با عکس العملی فوق العاده دفع کرد.

دقایقی بعد دژان کولوسفسکی با حرکتی انفرادی از سمت راست محوطه برای خودش خلق موقعیت کرد، اما زاویه بسته شد و هندانوویچ با خروج خود جلوی این بازیکن را گرفت. در دقیقه 83 و روی حرکت لوکاکو درون محوطه بود که استفانو سنسی فاصله چندانی تا باز کردن دروازه یوونتوس نداشت، اما ضربه او بعد از برخورد به مدافعان با اختلاف کمی به بیرون رفت. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و یوونتوس راهی فینال جام حذفی ایتالیا شد.

- رئال مادرید پیروز شد با گلزنی دو مهره فرانسوی خود، سه امتیاز خانگی را مقابل رقیب همشهری کسب کند. رئال مادرید با ثبت کلین شیت و کسب پیروزی 2-0 خانگی 46 امتیازی شد و با 22 بازی در رده دوم نهاده شد. دقیقه `13 در صحنه ای جنجالی کاسمیرو در محوطه جریمه ختافه نقش بر زمین شد که از چشم داور دور ماند و در همان صحنه ضربه سر بنزما به تیر افقی برخورد کرد و به بیرون رفت. دقیقه `37 ضدحمله عالی رئال مادرید، پاس مارسلو به مودریچ و ضربه پای چپ این بازیکن که سوریا با واکنشی عالی توپ را راهی کرنر کرد. در نهایت نیمه اول این ملاقات که چنگی به دل نزد، با تساوی 0-0 به خاتمه رسید.

دقیقه `48 پاس در عمق عالی آسنسیو موقعیت خوبی برای بنزما فراهم کرد اما ضربه زمینی این بازیکن را باز هم دروازه بان راهی کرنر کرد. در دقیقه `60 رئال مادرید بالاخره به گل رسید؛ ارسال خوب وینیسیوس از سمت راست با ضربه سر بنزما وارد دروازه ختافه شد. ارسال عالی مارسلو در دقیقه `66 با ضربه بغل پای راست فرلاند مندی به گل دوم رئال مادرید تبدیل شد تا کار این تیم برای ادامه بازی تا حدودی راحت تر گردد. در ادامه ایسکو به جای آسنسیو در دقیقه `76 به میدان آمد و ویکتور چوست هم در دقیقه `86 جای مارسلو را گرفت اما نتیجه تغییری نکرد و رئال مادرید به یک پیروزی دیگر دست یافت.

- هافبک اسکاتلندی شیاطین سرخ در سه بازی اخیرش برای این تیم پیروز به گلزنی شده است. منچستریونایتد با غلبه بر وست هم در یک بازی سخت، به مرحله ششم جام حذفی انگلستان راه یافت. در مسابقه ای که گارد دفاعی چکش ها کار را برای تیم میزبان سخت نموده بود، اسکات مک تومینای با ورود خود به زمین معین کننده ظاهر شد و فزونی در این مسابقه را به تیمش هدیه کرد. نکته جالب این که 6 مورد از 7 گل مک تومینای در این فصل، در استادیوم اولدترافورد به ثمر رسیده است.

منچستریونایتد 1-0 وست هم؛ مک تومینای (97): رشفورد پشت به دروازه حریف درون محوطه جریمه به توپ رسید و با یک حرکت تکنیکی توپ را برای مک تومینای ساخته و پرداخته کرد تا این بازیکن از راه برسد و با شوت پای راست خود قفل دروازه حریف را باز کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 6142

به "صعود یوونتوس به فینال کوپا ایتالیا، پیروزی رئال مادرید مقابل ختافه، برد منچستریونایتد برابر وستهم در جام حذفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود یوونتوس به فینال کوپا ایتالیا، پیروزی رئال مادرید مقابل ختافه، برد منچستریونایتد برابر وستهم در جام حذفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید