فیلمبرداری حرفه ای با آیفون 12

به گزارش آریا بلاگ، علاقمندان با بررسی کد های بتای سیستم عامل آی او اس 14 به این قابلیت های جدید آیفون 12 پی برده اند و مکس وین بش از توسعه دهندگان و برنامه نویسان مشهور در توئیتر این موضوع را تأیید کرده است. وی می گوید منبعی در اپل خبر یادشده را صحیح اعلام کرده است.

فیلمبرداری حرفه ای با آیفون 12

ویدئویی که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده، نشان می دهد برخی مدل های آیفون 12 از فیلمبرداری با کیفیت بی سابقه 240 فریم در ثانیه پشتیبانی خواهند کرد.

کاربران به دلخواه خود می توانند فیلمبرداری با گوشی های آیفون 12 را با دو کیفیت 120 و 240 فریم در ثانیه انجام دهند که در هر دو حالت نتیجه کار کاملاً مشابه فیلم برداری با دوربین های حرفه ای است. فیلمبرداری به این شیوه به خصوص مشاهده صحنه های دارای حرکت آهسته را به تجربه ای دلپذیر مبدل می کند.

در حال حاضر آیفون 11 پرو قادر به فیلمبرداری 4 K. با کیفیت 60 فریم در ثانیه است و فیلم برداری در حالت 240 فریم در ثانیه تنها با دقت 1080 پیکسل در دسترس است.

علاقمندان با بررسی کد های بتای سیستم عامل آی او اس 14 به این قابلیت های جدید آیفون 12 پی برده اند و مکس وین بش از توسعه دهندگان و برنامه نویسان مشهور در توئیتر این موضوع را تأیید کرده است. وی می گوید منبعی در اپل خبر یادشده را صحیح اعلام کرده است.

همچنین نرخ تازه سازی نمایشگر آیفون 12 برابر با 120 هرتز اعلام شده است. البته به احتمال زیاد این قابلیت تنها مربوط به مدل های 6.1 اینچی و 6.7 اینچی آیفون 12 پرو خواهد بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: فرادید
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3680

به "فیلمبرداری حرفه ای با آیفون 12" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلمبرداری حرفه ای با آیفون 12"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید