فیلم ترسناک تماشا کنید تا بهتر با کرونا بجنگید!

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، تحقیقاتی که توسط پژوهشگران دانشگاه شیکاگو انجام شده نشان می دهد افرادی که به فیلم های وحشتناک و ترسیم کننده شرایط سخت علاقه دارند در مقایسه با افرادی که به این نوع فیلم های سینمایی علاقه ای ندارند، بهتر از پس کرونا و دغدغه ها و نگرانی های دوران شیوع این بیماری برمی آیند.

فیلم ترسناک تماشا کنید تا بهتر با کرونا بجنگید!

کولتان شرینور یکی از محققان این طرح می گوید: هواداران فیلم های ترسناک وقتی تولیدات خوب این ژانر را مشاهده می نمایند با شخصیت ها، مسائل و دشواری های پیش روی آنها هم ذات پنداری می نمایند و به طور ناخودآگاه رویدادهایی که برای این افراد پیش می آید را در ذهن خود بازسازی و تکرار می نمایند و همین مساله بر توان و روحیه آنها برای مقابله با دشواری ها و مسائل می افزاید. در نتیجه مسئولیت پذیری متعهدانه این افراد بیشتر می گردد.

آنالیز یادشده در ماه های شیوع ویروس کرونا و با همکاری 310 داوطلب اجرا شده که به دو گروه تقسیم شده و یکی از این دو گروه فیلم های ترسناک را تماشا کرد و دیگری این فیلم ها را مشاهده نکرد. البته باید توجه داشت که توانایی تماشاگران فیلم های ترسناک برای مقابله با کرونا به میزان اندکی بیشتر از دیگر افراد است و تحقیق یادشده به معنای ایجاد مصونیت در برابر ویروس کرونا در علاقمندان به فیلم های ترسناک نیست.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3812

به "فیلم ترسناک تماشا کنید تا بهتر با کرونا بجنگید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ترسناک تماشا کنید تا بهتر با کرونا بجنگید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید