لبرون جیمز 43 امتیاز گرفت، فزونی پورتلند، آتلانتا و ساکرامنتو

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم میامی هیت بامداد امروز چهارشنبه در ادامه رقابتهای بسکتبال حرفه ای NBA برابر میزبان خود کلیولند کاوالیرز 100 بر 96 پیروز شد. لبرون جیمز ستاره تیم میامی که برابر تیم سابق خود به میدان رفته بود با کسب 43 امتیاز، 6 ریباند، 4 پاس منجر به امتیاز و 3 بلاک شات ستاره این میدان لقب گرفت. 20 هزار و 562 نفر در سالن کوئیکن لوانس این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

لبرون جیمز 43 امتیاز گرفت، فزونی پورتلند، آتلانتا و ساکرامنتو

لبرون جیمز و هاسلم توپ دایون ویترز بازیکن کلیولند را اینگونه بلاک کردند

در یکی دیگر از بازی های برگزار شده تیم پورتلند بلیزرز مقابل مهمان خود میلواکی باکس در وقت های اضافی با حساب 120 بر 115 برنده شد. دو تیم در وقت معمول این دبدار به تساوی در عدد 98 دست یافته بودند. مو ویلیماز با کسب 23 امتیاز بهترین بازیکن تیم پورتلند در این میدان بود.

نمایی از بازی امروز پورتلند بلیزرز و میلواکی باکس

تیم ساکرامنتو کینگز نیز با حمایت 16 هزار و 84 نفر در سالن اسلیپ ترین حریف خود واشنگتن ویزاردز را در وقت های اضافی 117 بر 111 پشت سر گذاشت. ایسایاه توماس، دیمارکوس کازینز و رودی گای هر سه با کسب 24 امتیاز مثلث تاثیرگذار میزبان در این دیدار مهیج بودند.

رودی گای با توپ ربایی از بازیکن واشنگنتن ویزاردز به سمت سبد حریف در حرکت است

تیم گلدن استیت وریرز هم در جدال برابر مهمان خود اورلاندو مجیک با نتیجه 103 بر 89 پیروز شد. استفان کاری گارد تیم اورلاندو با کسب 23 امتیاز بهترین عملکرد را در بین بازیکنان این تیم داشت. این بازی در حضور 19 هزار و 596 نفر در سالن اوراکل برگزار شد.

جوردن کارفورد از گلدن استیت با دیوار دفاعی اورلاندو روبرو شده است

آتلانتا هاوکس دیگر تیمی بود که در وقت های اضافی حریف خود را پشت سر گذاشت. این تیم که از تورنتو رپتورز میزبانی می کرد در نهایت 118 بر 113 این حریف خود را شکست داد. جف تیگو گارد تیم آتلانتا با کسب 34 امتیاز بهترین یار میزبان در این مسابقه شناخته شد.

ترس روس از تورنتو رپتورز زیر سبد آتلانتا هاوکس به پرواز در آمده است

در جدول رده بندی کنفرانس شرق تیم های ایندیانا پیسرز، میامی هیت و تورنتو رپتورز به ترتیب اول تا سوم هستند و در کنفرانس غرب نیز تیم های سن آنتونیو اسپرز، اوکلاهما سیتی ثاندرز و لس آنجلس کلیپرز در مکان های اول تا سوم قرار دارند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2605

به "لبرون جیمز 43 امتیاز گرفت، فزونی پورتلند، آتلانتا و ساکرامنتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لبرون جیمز 43 امتیاز گرفت، فزونی پورتلند، آتلانتا و ساکرامنتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید