لشگری: عملکرد و نتایج علی نژاد مدیریت بعد او را سخت خواهد نمود، مسئله ای پیش نیاید تا آخر در انتخابات باقی خواهم ماند

به گزارش آریا بلاگ، کاندیدای ریاست فدراسیون ووشو گفت: کار کردن بعد از علی نژاد با توجه به نتایج خوب و ارزشمند ووشو با مدیریت او سخت خواهد بود.

لشگری: عملکرد و نتایج علی نژاد مدیریت بعد او را سخت خواهد نمود، مسئله ای پیش نیاید تا آخر در انتخابات باقی خواهم ماند

امیر عباس لشگری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد ثبت نام در انتخابات فدراسیون ووشو گفت: با توجه به سابقه همکاری 15 ساله در فدراسیون ووشو و سمت بین المللی ریاست کمیته پزشکی فدراسیون جهانی صلاح دانستم که در انتخابات ثبت نام کنم تا در صورت اعتماد جامعه ووشو ریاست فدراسیون را برعهده بگیرم.

وی در مورد اینکه تا خاتمه در انتخابات حضور خواهد داشت، گفت: قطع به یقین اگر اتفاق خاص و مسئله ای پیش نیاید که از حالا نمی توان آن را پیش بینی کرد، قصد دارم تا آخر در انتخابات حضور داشته باشم.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون جهانی ووشو در پاسخ به این سوال که برای حضور در انتخابات با علی نژاد مشورت نموده است، تاکید نمود: بالاخره کسی که می خواهد در انتخابات کاندیدا گردد افراد معتمدی دارد که با آنها صلاح و مشورت می نماید و نظر آنها را جویا می گردد. صرفا دکتر علی نژاد مدنظر من نیست و با افراد دیگر نیز می توان مشورت کرد تا به جمع بندی رسید. قطع به یقین من نیز با صحبت و مشورت با دوستانم در فدراسیون ووشو به این نتیجه رسیدم که در انتخابات حضور داشته باشم و راهی که از 13 سال پیش شروع کردیم را ادامه بدهیم.

لشگری در مورد اینکه شیوه مدیریت رئیس بعدی فدراسیون ووشو باید متاثر از روش مدیریت علی نژاد باشد، اضافه نمود: روش مدیریت علی نژاد قطعا پیروز بوده است که فدراسیون ووشو به این نقطه رسیده و فرد بعدی که رئیس این فدراسیون می گردد یک فدراسیون پیروز را تحویل خواهد گرفت. در حال حاضر ووشو ایران در عرصه بین المللی صاحب کرسی و سبک و در بخش قهرمانی نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد.

وی توضیح داد: کار کردن بعد از علی نژاد با توجه به نتایج خوب و ارزشمند ووشو با مدیریت او سخت خواهد بود، اما باید در این شرایط راه و روش گذشته را ادامه داد و تنها نقایص کوچک را آنالیز و آنها را از بین برد. نقطه قوتی که ریل گذاری و برنامه گذاری شده است و در سرلوحه کار فدراسیون وجود دارد باید دنبال گردد تا نتایج خوب را دوباره رقم بزنیم. فدراسیون ووشو از فدراسیون های پیروز است و تغییر در برنامه ریزی مدیریت آن فکر می کنم یک آزمون و خطا است که معلوم نیست نتیجه آن مثبت باشد. وقتی ما نتایج مثبتی از سیستم مدیریتی علی نژاد گرفتیم فکر می کنم اگر این سیستم ادامه پیدا کند ورزش ووشو می تواند مجددا باعث افتخارآفرینی گردد.

کاندیدای ریاست فدراسیون ووشو در مورد اینکه حضور همزمان او با اوجاقی و صدیقی برای ثبت نام اتفاقی بوده است یا آنها یک تیم هستند، گفت: ما از دوستان قدیمی هستیم و سال ها همکار بودیم و در فدراسیون ووشو سمت اجرایی داریم. در مورد رقابت یا همکاری در انتخابات نیز باید در طی زمان معین گردد تا ببینیم من و دوستان چه تصمیمی خواهیم گرفت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2944

به "لشگری: عملکرد و نتایج علی نژاد مدیریت بعد او را سخت خواهد نمود، مسئله ای پیش نیاید تا آخر در انتخابات باقی خواهم ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لشگری: عملکرد و نتایج علی نژاد مدیریت بعد او را سخت خواهد نمود، مسئله ای پیش نیاید تا آخر در انتخابات باقی خواهم ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید