لیگ ملت های والیبال، کامبک ایران مقابل کانادا در مسابقه ای که فقط یک نتیجه داشت!

به گزارش آریا بلاگ، تیم ملی والیبال ایران در چهارمین ملاقات خود در لیگ ملت ها به مصاف کانادا رفت و با بازگشتی خوب حریف خود را شکست داد.

لیگ ملت های والیبال، کامبک ایران مقابل کانادا در مسابقه ای که فقط یک نتیجه داشت!

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال ایران در چهارمین بازی خود در لیگ ملت های 2021 از ساعت 14:30 امروز پنج شنبه به مصاف کانادا رفت. دو تیم پیش از این 5 بار در میادین مهم بین المللی به مصاف هم رفته بودند که کانادا در 3 بازی نخست و ایران در 2 بازی خاتمهی پیروز شده بودند.

تیم ملی کشورمان در حالی که ست اول را به حریف واگذار نموده بود، کامبک زد و با نتیجه 3 بر یک حریف خود را شکست داد.

ایران بازی را با سعید معروف، صابر کاظمی، میلاد عبادی پور، میثم صالحی، مسعود غلامی، محمد موسوی و محمدرضا حضرت پور (لیبرو) شروع کرد.

بازی با دو امتیاز ملی پوشان ایرانی از جمله یک سرویس بدوت بازگشت میثم صالحی شروع شد. حضور سعید معروف از ابتدا، تاثیر مثبتی روی بازیکنان داشت و فزونی ایران در شروع مسابقه، حاصل همین روحیه مثبت و اعتماد به نفس بود اما شاگردان گلن هوگ در حمله بهتر و علاوه بر آن، کم اشتباه تر بودند. به همین دلیل کانادا ست اول را برد. نتیجه ست نخست 25 بر 22 به سود کانادا رقم خورد.

تیم ایران در خاتمه ست نخست 15 امتیاز از اسپک، یک امتیاز از دفاع، 3 پوئن سرویس و 3 امتیاز از اشتباهات حریف به دست آورد و کانادایی ها 13 امتیاز از اسپک، 3 امتیاز از دفاع روی تور، یک پوئن سرویس و 8 امتیاز از اشتباهات ایران کسب کردند.

دفاع روی تور، برگ برنده ایران در ست دوم بود. ضمن اینکه بازیکنان کانادا نسبت به ست نخست، بازی پراشتباه تری ارائه کردند. حضور شارون ورنون، ستاره تیم ملی کانادا نیز نتوانست تضمینی برای پیروزی این تیم در ست دوم باشد. ایران در ست دوم، 25 بر 22 برنده شد.

تیم ملی ایران در خاتمه ست دوم، 27 امتیاز از اسپک، 5 امتیاز از دفاع، 3 پوئن سرویس و 11 امتیاز از اشتباهات حریف به دست آورد و کانادا 28 امتیاز از اسپک، 3 امتیاز از دفاع روی تور، 2 پوئن سرویس و 13 امتیاز از اشتباهات ایران کسب کرد.

شاگردان آلکنو در ست سوم نیز راحت و با نقشه های متنوع بازی کردند. حضور امیرحسین اسفندیار به عنوان بازیکن ذخیره در خط سرویس نیز به سود ایران بود. سرمربی کانادا کوشش کرد با استفاده از وقت استراحت، بازی را کنترل کند ولی در نهایت ایران در ست سوم با نتیجه 25 بر 22 به فزونی دست یافت.

تیم کشورمان در خاتمه ست سوم، 39 امتیاز از اسپک، 9 امتیاز از دفاع، 6 پوئن سرویس و 18 امتیاز از اشتباهات حریف به دست آورد و بازیکنان کانادا 40 امتیاز از اسپک، 5 امتیاز از دفاع روی تور، 2 پوئن سرویس و 22 امتیاز از اشتباهات ایران کسب کردند.

بازیکنان تیم ملی در ست چهارم کاملا معتقد بودند که برنده این بازی هستند. تک دفاع دیدنی میلاد عبادی پور و جای خالی ای که سعید معروف در زمین کانادا پیدا کرد نشان می داد که 3 امتیاز بازی مقابل کانادا باید به سود شاگردان آلکنو ثبت گردد. تیم ایران در ست چهارم 25 بر 22 برنده شد تا چهارمین بازی خود در لیگ ملت ها را با پیروزی تمام نموده باشد. این دومین برد شاگردان آلکنو بود. تیم ملی پیش از این هلند را شکست داده و برابر ژاپن و روسیه شکست خورده بود.

تیم ایران در خاتمه ست چهارم ، 55 امتیاز از اسپک، 13 امتیاز از دفاع، 6 پوئن سرویس و 22 امتیاز از اشتباهات حریف به دست آورد و کانادا 50 امتیاز از اسپک، 7 امتیاز از دفاع روی تور، 3 پوئن سرویس و 30 امتیاز از اشتباهات ایران به دست آورد.

نکته جالب این مسابقه نتایج مشابه 4 ست بود که در همه آنها نتیجه 22-25 رقم خورد.

ایران از ساعت 19 فردا آدینه به مصاف ایتالیا خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 تیر 1400 بروزرسانی: 7 تیر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 7175

به "لیگ ملت های والیبال، کامبک ایران مقابل کانادا در مسابقه ای که فقط یک نتیجه داشت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ ملت های والیبال، کامبک ایران مقابل کانادا در مسابقه ای که فقط یک نتیجه داشت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید