مدل های جدید سفر برای دوران پسا کرونا، سفر ارزان تر و ایمنی بیشتر

به گزارش آریا بلاگ، در اینجا بعضی از روندهای برتر سفر برای نیمه دوم سال 2020 ارائه شده است.

مدل های جدید سفر برای دوران پسا کرونا، سفر ارزان تر و ایمنی بیشتر

1- سفرهای جاده ای

تقاضای مسافرت هوایی در تابستان سال جاری به طرز چشمگیری کاهش یافته است، اما مطمئناً علاقه به سفرهای جاده ای بیشتر از حد معمول است زیرا بیشتر مسافران اعلام نموده اند که در حال حاضر آنها ایمن ترین سفر را در وسیله نقلیه شخصی خود احساس می نمایند.

2- پارک های ملی

پارک های ملی در حال آغاز به کار هستند و مطمئناً در میان مقصد های محبوب تابستان سال جاری قرار گرفته است. امن و مقرون به صرفه، سرزمین های حفاظت شده، تجربیات یک بار در طول زندگی را در حیاط خلوت خود به مسافران ارائه می دهد.

3- سفرهای داخلی

محدودیت سفر و نگرانی های سلامتی بسیاری از مسافران را ترغیب به ماندن در کشور و شهر خود در هفته ها و ماه های آینده خواهد نمود. سواحل، کوه ها و شهرهای کوچک جذاب بسیار مورد تقاضا خواهند بود. بازدید از اماکن نزدیک به خانه همچنین به مسافرین اجازه می دهد تا مسافرت های کوتاه را بیشتر انجام دهند.

4- سفر کوله پشتی

مسافرین با کوله پشتی، اولین کسانی خواهند بود که به سفرهای بین المللی باز می گردند. این گروه جوان، مجرد و غالباً مرد هستند. مسافرین با کوله پشتی مطلع از بودجه می توانند از هتل ها و خوابگاه های با تخفیف بهره مند شوند.

5- بیمه سفر

به احتمال زیاد از این به بعد بسیاری از مردم سفرهای خود با بیمه مسافرتی محافظت می نمایند. طبق مطالعه جدیدی که توسط نردوالت اجرا شده، 45 درصد از مسافران ایالات متحده احتمالاً برای سفرهای آینده بیمه سفر خریداری می نمایند.

6- رزرو انعطاف پذیر

مسافران اکنون بیش از هر زمان دیگری اطمینان و آرامش را می خواهند و بسیاری از شرکت ها، از جمله خطوط کروز، هتل ها و خطوط هوایی، توجه نموده اند و سیاست های انعطاف پذیر رزرو را اجرا می نمایند که امکان تغییر در لحظه های آخر و لغو بدون جریمه را فراهم می آورد.

7- مشاوران سفر

تقریباً مانند بیمه مسافرتی، بیماری همه گیر کرونا اهمیت کار با یک مشاور سفر قابل اعتماد را برجسته نموده است که می تواند باعث صرفه جویی در وقت، پول و استرس شما گردد و به شما یاری کند با موفقیت از هر بخش غیر منتظره از ابتدا تا انتهای سفر خود عبور کنید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: گردشبان
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3581

به "مدل های جدید سفر برای دوران پسا کرونا، سفر ارزان تر و ایمنی بیشتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل های جدید سفر برای دوران پسا کرونا، سفر ارزان تر و ایمنی بیشتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید