مراقب باشید دست تان نسوزد!

به گزارش آریا بلاگ، ایسنا نوشت: برخی از مشتریان اپل مدعی هستند فریم تیتانیومی مدل های گران قیمت آیفون 15 به حدی داغ می شوند که نمی توانند این گوشی را در دست نگه داشت.

مراقب باشید دست تان نسوزد!

اپل با شکایت از سوی کاربران در مورد داغی بیش از حد مدل های آیفون 15 روبروست و برخی از مشتریان این شرکت مدعی هستند که فریم تیتانیومی به حدی داغ می گردد که نمی گردد گوشی را در دست نگه داشت.

انجمن سازنده آیفون با بازخورد مشتری درباره آیفون 15 پرو و پرو مکس روبرو شده که مدعی هستند این گوشی ها بیش از حد داغ می شوند.

یک کاربر نوشت: من آیفون 15 پرو دارم و این گوشی آن قدر داغ است که نمی گردد در دست نگه داشت. کاربر دیگری نوشت: پوستم سوخت. مشکل آیفون 15 پرو مکس چیست؟

  • رکوردشکنی کامیون شگفت انگیز تسلا / عکس

  • نیش مرگبار مار فریبکار/ زهری عجیب که علائمش ساعت ها پس از گزش ظاهر می گردد / عکس

  • بزرگترین موتور دنیا با ابعادی باورنکردنی/ عکس

پست های متعددی در انجمن اپل، به داغی بیش از حد مدل های آیفون 15 پرو اشاره دارند و یک کاربر عکسی از آیفون 15 در کنار یک دماسنج پست کرد که دمای 44 درجه را نشان می داد. پست هایی هم در این باره در شبکه های اجتماعی ایکس و ردیت منتشر شده است.

مینگ چی کوئو، تحلیلگر اپل در شرکت تی اف اینترنشنال سکیوریتیز گفت: هرگونه مشکل داغی بیش از حد احتمالا به علت تغییر در طراحی گوشی است زیرا اپل کوشش نموده است وزن محصول خود را کاهش دهد و استفاده از فریم تیتانیومی، تاثیر منفی بر راندمان حرارتی گذاشته است.

مدل آیفون پرو، فریمی از جنس تیتانیوم دارد که ممکن است مانع پخش شدن گرما در گوشی گردد. پیش از این، اپل از فولاد ضد زنگ در مدل های رده بالای آیفون استفاده می کرد.

بر اساس گزارش گاردین، به گفته مینگ چی کوئو، اپل ممکن است به وسیله یک به روزرسانی نرم افزاری، این مشکل را حل نماید. این مشکل بعید است به علت استفاده از تراشه ساخت تایوان در مدل های پرو باشد. این تحلیلگر اعلام نمود اگر این مشکل حل نگردد، ممکن است روی فروش مدل های پرو تاثیر منفی بگذارد.

آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس از تیتانیوم ساخته شده، صفحه نمایش آنها حاشیه باریک تری داشته، دکمه اکشن دارند و قدرتمندترین تلفن هوشمندی توصیف شده اند که اپل تا به امروز ساخته است. قیمت آیفون 15 پرو با حافظه 128 گیگابایتی از 999 دلار و آیفون 15 پرو مکس با حافظه داخلی 256 گیگابایتی، از 1199 دلار شروع می گردد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 9 مهر 1402 بروزرسانی: 9 مهر 1402 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 13352

به "مراقب باشید دست تان نسوزد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراقب باشید دست تان نسوزد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید