هالند: انتظار چنین شروعی را نداشتم

به گزارش آریا بلاگ، مهاجم بوروسیا دورتموند انتظار چنین درخششی را در این تیم نداشت. او به ستایش از ابراهیموویچ پرداخت و از علاقه خود به این مهاجم سرشناس سخن به میان آورد.

هالند: انتظار چنین شروعی را نداشتم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از توتو میرکاتو، ارلینگ هالند در فصل جابجایی زمستانی به بوروسیا دورتموند پیوست و در همان دیدار نخست خود که به عنوان بازیکن جایگزین به میدان رفت توانست هت تریک کند.

این مهاجم نروژی خیلی زود خود را در دورتموند نشان داد و هم در لیگ قهرمانان اروپا خوش درخشید و هم در رقابت های بوندسلیگا.

درخشش خیره کننده هالند حتی خود او را هم غافلگیر کرد. او گفت: باشگاه کمک زیادی به من کرد تا خیلی زود با شرایط جدید آشنا شوم. خودم هم انتظار چنین شروعی را نداشتم. پیوستن به یک تیم در میانه های فصل بسیار سخت است اما من احساس کردم که در خانه خود هستم و همین باعث شد تا خیلی زود با شرایط جدید سازگار شوم.

او ادامه داد: خوشبختانه تیم در شرایط خوبی به سر می برد. همه چیز خوب است و اگر لیگ ادامه یابد می توانیم نتایج خوب خود را ادامه دهیم. دورتموند باشگاه بسیار خوبی است و از همان ابتدا در این تیم احساس راحتی کردم. در اینجا همه چیز را دوست دارم. بهترین تصمیم را گرفتم و با قدرت ادامه می دهم.

هالند درباره مهاجم مورد علاقه اش گفت: من ذهنیت ابراهیموویچ را می پسندم. او نگاهی مختلف دارد. نگاه کنید او به راحتی از یک باشگاه به باشگاه دیگر می رود بدون آنکه تحت تاثیر قرار گیرد و در هر جایی که بازی می کند خوب ظاهر می شود و این اصلا آسان نیست.

هالند درباره مقایسه خودش با زلاتان گفت: ما هر دو قد بلندی داریم اما سبک بازی ما متفاوت است. سخت است که با هم مقایسه شویم. من اصلا با زلاتان صحبت نکرده ام. اجازه بدهید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2937

به "هالند: انتظار چنین شروعی را نداشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هالند: انتظار چنین شروعی را نداشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید