هنوز در تهران به نقطه پیک کرونا نرسیده ایم

به گزارش آریا بلاگ، رئیس ستاد مقابله با کرونا کلان شهر تهران گفت: هنوز در تهران به نقطه پیک بیماری کرونا نرسیده ایم.

هنوز در تهران به نقطه پیک کرونا نرسیده ایم

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران علیرضا زالی بعد از ظهر سه شنبه در گفتگوی ویدئو کنفرانسی با رئیس جمهور با اشاره به لزوم ارائه بسته تشویقی برای کادر درمانی اظهار کرد: بسته تشویقی مدون متشکل از تضامین شغلی و استخدامی برای کادر درمانی و بیمارستانی به وزیر بهداشت ارائه شده که اگر در قالب هیئت وزیران مصوب شود بازتاب مطلوبی در سطح جامعه پزشکی خواهد داشت و امیدواریم که در این زمینه مساعدت لازم را به عمل آورید.

وی بیان نمود: بیمارانی که اکنون به بیمارستان ها مراجعه می کنند دوره نهفتگی بیماری آنها به خاتمه رسیده و دوره نهفتگی بیماری سه تا 14 روز است، از این رو الگوی ارجاع بیماران به بیمارستان ها در حال تغییر است.

رئیس ستاد مقابله با کرونا کلان شهر تهران با ابراز نگرانی از بازگشت مسافران تأکید کرد: با خروج مسافران از تهران، چرخش ویروس کرونا متفاوت شده از این رو نگرانی از بازگشت مسافران به تهران با توجه به سویه های متفاوت این ویروس نیز افزایش پیدا می کند و باید در فاز دوم سفرها دستورالعمل های سختگیرانه تری را دنبال کرد.

زالی با اشاره به اینکه هنوز در تهران به نقطه پیک بیماری کرونا نرسیده ایم تأکید کرد: همکاری و مشارکت مردم و پیگیری اقدامات کنترلی و سخت گیری های بیشتر برای جلوگیری از شیوع این بیماری در استان تهران ضروری است.

انتهای پیام/4127

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2675

به "هنوز در تهران به نقطه پیک کرونا نرسیده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنوز در تهران به نقطه پیک کرونا نرسیده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید