ویسی: می خواستند یک بازیکن به من تحمیل نمایند، امیدوارم مشکل حل گردد و به تیمم برگردم

به گزارش آریا بلاگ، سرمربی سابق پیکان گفت: می خواستند یک بازیکن به تیم من تحمیل نمایند و من این مساله را قبول نکردم و قبول نخواهم کرد.

ویسی: می خواستند یک بازیکن به من تحمیل نمایند، امیدوارم مشکل حل گردد و به تیمم برگردم

به گزارش خبرنگاران، عبدالله ویسی در گفت وگو با برنامه فوتبال برتر درباره جدایی او از پیکان اظهار کرد: سال خیلی سختی با مجموعه پیکان داشتیم و یک تیم پشت ما بود که خیلی به ما یاری کردند تا توانستیم پیکان را با نام و سابقه اش نگه داریم. برای تمام کسانی که در باشگاه کوشش کردند عزت و احترام قائل هستم و باعث افتخارم بود که این تیم در لیگ برتر ماند.

او ادامه داد: خیلی کوشش کردیم که بتوانیم روز به روز بهتر شویم ولی نشد تا این که در رابطه با یک موضوعی به بن بست رسیدیم. امروز جلسه خوبی با یکی از مسئولان ایران خودرو داشتم و فردا هم با مدیر کارخانه جلسه دارم و امیدوارم بتوانیم این مسئله ای را حل کنیم.

ویسی در پاسخ به این سوال که امکان بازگشتتان وجود دارد یا خیر گفت: من نه اخراج شدم و نه استعفا دادم. یک فلسفه کاری دارم که هر مربی در جهان به فلسفه اش اعتقاد دارد و پای اصولم ایستادم. یک مساله ای بود که خارج از اصول من بود. مشکل این بود که می خواستند یک چیزی را به من تحمیل نمایند و دوست نداشتم آن را اجرا کنم اما آن ها می گفتند باید اجرا گردد. می خواستند یک بازیکن به تیم من تحمیل نمایند و من این مساله را قبول نکردم و قبول نخواهم کرد و در فلسفه کاری من نیست.

او اضافه کرد: شاید در فلسفه کاری مربی دیگری باشد ولی من این کار را تا امروز انجام ندادم و نمی دهم. می خواستند یک بازیکن به تیم من تحمیل نمایند و من این مساله را قبول نکردم و قبول نخواهم کرد. فردا جلسه ای با مدیر کارخانه دارم که امیدوارم با درایتی که دارد این مشکل را حل نماید. امیدوارم بتوانند این مشکل را حل نمایند تا من برگردم و کارم را انجام دهم چرا که این تیم را دوست دارم. شش ماه زحمت کشیدم و خانواده ام را ندیدم تا این تیم در لیگ برتر بماند اما متاسفانه کارهایی کردند که من فراری شوم. پیکان را دوست دارم و به این تیم عرق دارم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 4990

به "ویسی: می خواستند یک بازیکن به من تحمیل نمایند، امیدوارم مشکل حل گردد و به تیمم برگردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویسی: می خواستند یک بازیکن به من تحمیل نمایند، امیدوارم مشکل حل گردد و به تیمم برگردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید