پاداش مدال آوران المپیکی و پارالمپیکی چه زمانی پرداخت می گردد؟

به گزارش آریا بلاگ، معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان از شرایط برگزاری وبینار آموزشی همبستگی کمیته ملی المپیک و زمان اهدای جوایز ورزشکاران المپیک و پارالمپیک اطلاع داد.

پاداش مدال آوران المپیکی و پارالمپیکی چه زمانی پرداخت می گردد؟

به گزارش خبرنگاران، مهین فرهادی زاد معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در گفت وگو با برنامه ایراندخت در رادیو ورزش درباره وبینار همبستگی کمیته ملی المپیک گفت: کمیته ملی المپیک درخصوص آموزش ارزش های المپیک کوشش های بسیار خوبی را طی این سال های اخیر انجام داده است. گروه های ورزشی مختلفی را چه در بخش آقایان و چه در بخش بانوان که در ورزش کشور فعال هستند را پوشش داده و در جریان کار ارزش ها، برنامه ها و هدف های المپیک قرار داده است؛ برای ورزشکاران و افراد تحت پوشش بیشتر شرح و آموزش ارائه نموده است. به همین جهت طی برنامه ریزی مدونی که دارند بحث های مختلفی از جمله اخلاق، حفاظت از ورزشکاران، مشارکت ورزش در بخش های مختلف، توجه عادلانه به بخش زنان در حضور آنان در رشته های مختلف و مواد ورزشی، بخش های مدیریتی، تصمیم گیری و تصمیم سازی ها را در دستور کار خود قرار داد. اینکه ما چگونه می توانیم به صورت توانمند در فضای مجازی حضور داشته باشیم و آسیب های آن را بشناسیم و مواردی که برای حضور ورزشکاران با سلامت کامل اثربخش است هم از دیگر موارد آموزشی این وبینار می باشد.

وی با اشاره به شرایط حضور در این وبینار اضافه نمود: اساتید ارزشمندی همانند رضا صالحی امیری، نصرالله سجادی و خانم کریمی در این وبینار مباحث خاص خود را مطرح می نمایند. امروز طی صحبتی هم که با مدیر همبستگی داشتم، در قسمت های مختلف استان ها، بخش های معاونت ورزش بانوان و آقایان، فدراسیون های ورزشی، کمیسیون های تحت پوشش کمیته ملی المپیک مبنی بر موضوعاتی که قرار است در این دوره مطرح گردد، اطلاع رسانی های مختلفی صورت گرفته است. تعداد زیادی از افراد هم در این دوره به صورت پیش ثبت نام و تعدادی هم آنلاین حضور پیدا می نمایند.

فرهادی زاد گفت: این کلاس ضبط می گردد و فایل آن هم بر روی سایت وزارت و هم در اختیار بخش های مختلف از جمله شهرداری، آموزش و پرورش، وزارت ورزش، فدراسیون های مختلف، هیات های ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان قرار می گیرد و می توانند از آن استفاده نمایند.

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش در خاتمه درخصوص پاداش مدال آوران المپیکی و پارالمپیکی گفت: ما به تازگی این مسابقات را داشتیم. ورزشکاران قهرمان دارای مدال ما هم معین شدند. در جلسه شورای معاونین وزارت، علی نژاد گزارشی را عنوان کرد و بر اساس پیگیری های وزارت ورزش و وزیر محترم ورزش، به زودی شرایط لازم را برای اهدای جوایز ورزشکاران مان خواهیم داشت تا لذت دستیابی به مدال با پاداش های آنان همراه گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 7996

به "پاداش مدال آوران المپیکی و پارالمپیکی چه زمانی پرداخت می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاداش مدال آوران المپیکی و پارالمپیکی چه زمانی پرداخت می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید