پرستار آمریکایی بعد از رد درخواستش برای آزمایش کرونا مرد

به گزارش آریا بلاگ، یکی از پرستاران بیمارستانی در دیترویت آمریکا که برای بار چهارم درخواستش درخصوص انجام آزمایش کرونا رد شده بود، جان خود را از دست داد.

پرستار آمریکایی بعد از رد درخواستش برای آزمایش کرونا مرد

تارنمای شبکه آمریکایی ان بی سی نیوز امروز یکشنبه در مطلبی با عنوان پرستاری در دیترویت پس از آنکه برای بار چهارم از آزمایش کرونا محروم شد، جان باخت اضافه نمود: کیلا کاروتر - Kaila Corrothers در مورد مادرش دبورا گیتوود که پرستار یکی از بیمارستان های دیترویت آمریکا بوده، گفت هنگامی که به او فکر می نماید تنها چیزی که به ذهنش می رسد این است که نباید این اتفاق می افتاد.

گیتوود که در بیمارستانی در دیترویت آمریکا مشغول به کار بود تا 2 سال دیگر بازنشسته می شد. اما او حالا دیگر زنده نیست تا بخواهد بازنشستگی خود را جشن بگیرد. وی در 17 آوریل (29 فروردین) به دلیل ابتلا به کووید-19 درگذشت.

دختر دبورا می گوید، مادرش پیش از مرگ، 4 بار درخواست آزمایش کرونا داده و هر بار کارفرمایش در بیمارستان بومنت Beaumont تقاضای او را رد نموده است.

شبکه ان بی سی نیوز تا به امروز چندین بار کوشش نموده با این بیمارستان ارتباط برقرار کند اما پیروز نشده است.

دختر این پرستار اهل دیترویت همچنین در مورد بیماری مادرش افزود: علایم بیماریش از اواسط ماه مارس (اواخر اسفندماه) معین بود.

گیتوود 63 ساله، در 18 مارس (28 اسفند) از بخش اورژانس بیمارستان تقاضای انجام آزمایش کرونا نموده بود اما آنها به او گفته بودند علایم چندان شدیدی ندارد و از او آزمایش نمی گیرند؛ از او خواسته بودند به خانه برود و استراحت کند.

دختر گیتوود به یاد می آورد که مادرش در همان روز با سرفه شدید به خانه آمده و یک روز بعد پس از مراجعه دوباره به بیمارستان، فقط به او داروی ضدسرفه تجویز شده است.

در 27 مارس (7 فروردین) دختر این پرستار 63 ساله با دیدن بدتر شدن علایم مادرش، او را به بیمارستان می برد.

گیتوود تب 41.1 و علایم ذات الریه را داشت. در نهایت هم ابتدا کلیه ها و سپس قلبش در 20 آوریل (1 اردیبهشت) ایستاد.

دختر گیتوود می گیود: آنچه بیش از هرچیز او را آزار می دهد این است که مادرش در بیمارستانی که 31 سال در آن خدمت نموده، تحت درمان قرار نگرفته است.

تا به امروز آمریکا با دارا بودن بیش از 960 هزار و 800 مبتلا به کووید-19 و بیش از 52 هزار جان باخته، در رتبه نخست شمار مبتلایان و درگذشتاگان ناشی از کرونا قرار گرفته است.،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا رااینجا بخوانید

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3127

به "پرستار آمریکایی بعد از رد درخواستش برای آزمایش کرونا مرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرستار آمریکایی بعد از رد درخواستش برای آزمایش کرونا مرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید