کولوسکوف: تصمیم یوفا درباره لیگ قهرمانان ضامن حفظ اصول ورزش است

به گزارش آریا بلاگ، نایب رئیس پیشین فیفا از طرح یوفا درباره نحوه از سرگیری لیگ قهرمانان اروپا حمایت کرد.

کولوسکوف: تصمیم یوفا درباره لیگ قهرمانان ضامن حفظ اصول ورزش است

به گزارش خبرنگاران،کمیته اجرایی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) در جلسه روز گذشته تصمیم گرفت تا دیدارهای مراحل یک چهارم، نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان که به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شده بودند، تحت عنوان فینال هشت در روزهای 12 تا 23 آگوست (22 مرداد تا شهریور) به میزبانی شهر لیسبون در پرتغال برگزار شوند.

ویچیسلاو کولوسکوف، نایب رئیس فدراسیون دنیای فوتبال (فیفا) در سال های 1980 تا 1997 میلادی در این مورد به خبرگزاری ریانووستی روسیه گفت: زندگی کنونی ما را مجبور نموده تا اصول جدیدی را برای حفظ ورزش در نظر بگیریم. یوفا به لطف ایده اش توانست این کار را برای لیگ قهرمانان انجام دهد، البته چنین نمونه مشابهی را در فیفا و برای رقابت های باشگاهی دنیا داشتیم که رقابت ها در 2 شهر برگزار می شدند. من هیچ نکته منفی در طرح فینال هشت نمی بینم. تمام تعهدهای یوفا در قبال حامیان اقتصادی اش حفظ می گردد، بازی ها پخش تلویزیونی خواهند داشت و تبلیغات محیطی نیز وجود دارند.

وی اضافه کرد: من به یوفا بابت چنین تصمیم عاقلانه ای در شرایطی که باشگاه های فوتبال اروپا با سختی هایی روبرو هستند، تبریک می گویم. در واقع آنها یک راه چاره مناسب و منطقی را پیدا کردند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3670

به "کولوسکوف: تصمیم یوفا درباره لیگ قهرمانان ضامن حفظ اصول ورزش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کولوسکوف: تصمیم یوفا درباره لیگ قهرمانان ضامن حفظ اصول ورزش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید